וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא הואשם בתקיפת אשתו - וימשיך בעבודתו

איילה חננאל

27.7.2010 / 22:54

רופא בביה"ח איכילוב נאשם כי תקף את אשתו באלימות קשה. ביהמ"ש הורה לשחרר אותו בתנאים מגבילים וכן לחזור לעבודתו, זאת על אף שעומד נגדו כתב אישום נוסף בגין תקיפתה של אשתו

כתב אישום הוגש היום (שלישי) לבית משפט השלום בנתניה נגד רופא בכיר מבית החולים איכילוב בתל אביב, בטענה שתקף את אשתו באלימות קשה. הרופא, בשנות ה-50 לחייו, מואשם בין היתר כי דחף את אשתו על מקרר הבית וגרם לה לחבלות קשות. הרופא שוחרר בתנאים מגבילים.

מכתב האישום עולה, כי בסוף השבוע שעבר התעורר ויכוח בין הרופא לאשתו, במהלכו התכוון הרופא לצאת מהבית, וכאשר אשתו ניסתה למנוע זאת ממנו, דחף אותה והפילה ארצה. עוד נטען בכתב האישום, כי לאחר מכן, דחף אותה הרופא בחוזקה על מקרר הבית וגרם לה לחבלות בחזה, בידה ובגבה. מחקירת המשטרה עולה, כי לאחר האירוע התקשר הרופא ללשכת הרווחה והתלונן כי אשתו אלימה וכי הוא חושש שתתאבד.

לטענת המשטרה, כאשר הגיעו השוטרים לביתם של בני הזוג, הם הבחינו באישה כשהיא חבולה וביקשו לזמן את הבעל לחקירה. אלא שהוא סירב להגיע לחקירה. ביום שלמחרת, הגיע שוטר לבית אחותו של הרופא, על מנת לנסות לעכבו לחקירה בשנית. מכתב האישום עולה, כי אחותו של הרופא מסרה לשוטר כי אינו בביתה, אולם אז הוא הבחין בדלת האחורית של הבית כאשר היא פתוחה, והבחין ברופא כשהוא נמלט בריצה מהמקום ונכנס לחצר של בית אחר. השוטר ניגש ושאל לשמו של הנאשם, שהזדהה בשם אחר.

בחקירתו טען הרופא כי לאשתו ניסיונות התאבדות בעבר וכי למרות רצונו להיפרד ממנה, הוא נשאר איתה מאחר ולבני הזוג בת משותפת. "היא משוגעת", טען הרופא בחקירה, "היא נוטלת תרופות". הרופא הודה כי ברח מהשוטר שניסה לחקור אותו.

"האישה לוקה בנפשה"

יחד עם כתב האישום הגישה התביעה בקשה למעצרו של הרופא עד תום ההליכים, בטענה שנשקפת סכנה לשלומה של אשתו. במהלך הדיון ציינה התובעת, עורכת הדין ליאת שפיר, כי נגד הרופא עומד תלוי כתב אישום נוסף בו נטען כי במקרה אחר תקף את אשתו בנסיבות מחמירות.

סניגורו של הרופא, עורך הדין נחמי פיינבלט, טען כי יש לשחרר אותו לאלתר, בטענה שמדובר באדם נורמטיבי ללא עבר פלילי. כמו כן טען הסניגור כי "מקורם של כתבי האישום בתלונות כזב של אשתו, שלוקה בנפשה".

השופטת קיבלה את בקשת ההגנה ובהסכמת התביעה הורתה לשחרר את הרופא בערבות, למעצר בית הרחק מאשתו. כמו כן, קבעה השופטת כי הרופא יוכל לשוב לעבודתו בבית החולים איכילוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully