וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ על אסון המסוק: איך נפלו גיבורים ממרום

פנחס וולף

27.7.2010 / 20:43

נתניהו הביע צער וכאב, בעקבות ההודעה על מציאת גופות באזור התרסקות המסוק ברומניה. "בגרון חנוק אנו שואלים איך נפלו גיבורים ממרום? איך נפלו ארצה כלי המלחמה?"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: לירז ליבנה)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שלישי) להתרסקות מסוק היסעור ברומניה. בטקס שנערך במכללה לביטחון לאומי בהר הצופים בירושלים, אמר נתניהו: "עדיין אין לנו כל הפרטים, אבל ברגע זה ניתן לומר כי האסון הוא גדול וזהו יום קשה לכל בית ישראל. מנשרים קלו ומאריות גברו, אבל היום בגרון חנוק אנו שואלים איך נפלו גיבורים ממרום? איך נפלו ארצה כלי המלחמה?"

ראש הממשלה הוסיף, כי "צה"ל, חייליו ומפקדיו הם הערובה לקיומנו. הם שמפרידים בין גורלנו הטרגי, בגלותנו שהיינו חסרי מגן מול הייצרים האפלים ביותר בהיסטוריה, לבין קיומנו היום שבכוחנו להגן על עצמנו מפני כוחות אלה".

מוקדם יותר דווח כי שבע גופות נמצאו באזור ההתרסקות. מצה"ל נמסר, כי הגיע לידיו דיווח, לפיו תובע רומני מוסמך חתם על אישור מוות ודאי לגבי הגופות. גורמי זיהוי חללים ונציגים של הרבנות הצבאית שהגיעו הבוקר לרומניה במסגרת משלחת החילוץ של צה"ל נערכים להגעה לאזור האסון ולזיהוי הגופות. הודעה נמסרה למשפחות ששת אנשי חיל האוויר הישראלי שהיו על המסוק.

ששת הישראלים שהיו על מסוק היסעור הם: סא"ל אבנר גולדמן, בן 48 ממודיעין, סא"ל דניאל שיפנבאור, ראש ענף בקרייה שהיה מוצב במסוק בהצבת חירום, בן 43 ממושב קידרון, רס"ן יהל קשת, בן 33 מחצרים, רס"ן ליאור שי, סגן מפקד הטייסת השני, בן 28 מתל נוף, סגן ניר לקריף, 25 מתל נוף ורב סמל אורן כהן, בן 24 מרחובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully