וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר נכה מרהט נרצח בידי בני משפחתו

רמי שני

27.7.2010 / 19:28

במשטרה חושדים כי הצעיר בן ה-24 שגופתו נמצאה בצהריים בבור בחצר ביתו, נרצח בידי בני משפחתו. אמו נעצרה בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע

במשטרת מרחב הנגב חושדים, כי הצעיר הנכה בן ה-24 שגופתו נמצאה היום (שלישי) ליד ביתו ברהט, נרצח על ידי בני משפחתו. המשטרה עצרה את אמו של הצעיר וקרוב משפחה נוסף, בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע. מעצרה הוארך הערב בארבעה ימים.

אתמול הודיעה משפחתו של הצעיר למשטרה על היעדרותו של הצעיר, שלדברי המשפחה הוא בעל יכולות אישיות מוגבלות. כוחות גדולים יצאו לסרוק את השטחים הסמוכים לעיר רהט, מתוך הסברה שהוא אינו יכול להתרחק הרבה במצבו. בחיפושים השתתפו גם מסוקים ואף הופעלו אמצעי סריקה ואיתור מיוחדים.

בשלב מסוים, הוחלט לחפש גם בתחום הקרוב לבית המשפחה ובסביבתו החיצונית. במהלך החיפוש התגלתה גופתו של הצעיר בחצר ביתו, כאשר היא מוסתרת בתוך בור. הגופה הועברה לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

לאחר מציאת הגופה החלו במשטרה לחשוד שמא אחד מבני המשפחה אחראי למותו והסתרת גופתו של הצעיר. מספר בני משפחה, בהם אביו של הצעיר נלקחו לחקירה. תושבים ברהט סיפרו שהם נדהמו לשמוע על הפרשה. "הבנו שמי שעשה את זה, הסתיר אותו בתוך הבור כדי שלא יגלו מה קרה שם ואנחנו לא יודעים מה בדיוק היה", סיפר אחד התושבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully