וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הטריד מינית ושלח אדם לפגוע במתלוננות

איילה חננאל

27.7.2010 / 17:38

בכיר בביה"ח "ביקור חולים" בירושלים נעצר בחשד ששכר אדם לפגוע בגופן ורכושן של 3 עובדות בית החולים שהתלוננו כי הוא הטריד אותן מינית. הבכיר מכחיש את המיוחס לו

בכיר בבית החולים "ביקור חולים" בירושלים נעצר היום (שלישי) בחשד שניסה לפגוע בנשים שהתלוננו כי הטריד אותן מינית. על פי החשד, לאחר שנחקר במשטרה לגבי התלונות שהגישו שלוש מעובדות בית החולים, שלח הבכיר אדם מטעמו שיפגע בגופן ורכושן של המתלוננות. הבכיר מכחיש כל קשר למעשים וטען בחקירתו כי יש בידיו הוכחות לכך שלא שלח את האדם לפגוע במתלוננות. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו ביממה.

בתחילת החודש התלוננו שלוש מעובדות בית החולים נגד הבכיר בגין הטרדה מינית. הבכיר נעצר, ובחקירתו הכחיש כל קשר למעשים. הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים. היום נעצר הבכיר בשנית, בעקבות עדותו של אדם שהגיע לתחנת המשטרה וסיפר כי החשוד שכר אותו לפגוע בגופן וברכושן של הנשים שהתלוננו נגדו.

הבכיר הכחיש בתוקף את החשדות, לפיהם הוא שכר אדם כדי לפגוע במתלוננות, ואף אמר כי יש בידיו הקלטות של שיחותיו עם האיש המוכיחות כי לא שכר אותו לשם פגיעה בנשים.

השופט קבע בהחלטתו כי קיים "חשש ממשי וקונקרטי לשיבוש הליכים וכן למסוכנות" של הבכיר, ולכן האריך את מעצרו ביום אחד על מנת שמשטרה תוכל לבדוק את ההקלטות שהציג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully