וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובארק לרב עובדיה: "החלמתי, אני במצב טוב"

27.7.2010 / 10:54

נשיא מצרים שלח איגרת לידידו הרב עובדיה ומסר כי בניגוד לדיווחים בתקשורת הישראלית בריאותו תקינה. מובארק הודה לרב על תרומתו לשלום, "ביחד נפעיל מאמצים לקידום השלום"

"תמה תקופת החלמתי והנני במצב טוב למדי, בניגוד למה שהוזכר בחלק מאמצעי התקשורת הישראלית והאחרות" - כך כתב נשיא מצרים חוסני מובארק במכתב שהגיע היום (שלישי) לידי מנהיג ש"ס הרב עובדיה יוסף. מובארק גם איחל בריאות שלמה לרב עובדיה אותו הכיר בעת שזה כיהן כרב הראשי של קהיר, והוסיף: "אני רואה את תרומתך עם שאר המאמינים בשלום ובקידומו, וביחד נפעיל מאמצים משותפים קדימה".

דברים אלו של נשיא מצרים מגיעים על רקע חרושת השמועות בנוגע למצבו הבריאותי. כך למשל, בשבוע שעבר דיווח העיתון "וושינגטון טיימס" מפי סוכנויות מודיעין במערב כי מובארק חולה באופן סופני. לפי אחת ההערכות שהוצגה, מובארק ימות בתוך שנה, לפני הבחירות המתוכננות בספטמבר 2011. זאת, מכיוון שמובארק, בן 82, סובל מסרטן שפגע בבטנו ובלבלב שלו. אלא שמספר ימים לאחר מכן התייצב השליט המצרי מול מצלמות הטלוויזיה ונשא נאום טלוויזיוני. מובארק, נראה בנאום כשהוא במצב בריאותי טוב, אך רזה יותר מהרגיל.

מובארק מודה במכתב, שהועבר על ידי קונסול מצרים בישראל סמאח נביל, לרב עובדיה וכותב כי "ברצוני להודות לך מקרב לב על מכתבך המלבב אותו קיבלתי עם קבלת פניו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקהיר", ובסיום כתוב: "עם מלוא הערכתי הכנה והכבוד הראוי, חוסני מובארק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully