וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליח חב"ד: "אין גישה לאזור התרסקות המסוק"

יהושע בריינר

27.7.2010 / 8:39

שליח חב"ד לרומניה, הרב נפתלי דויטש, אמר לוואלה! חדשות כי האזור בו התרסק מסוק היסעור "מרוחק כ-150 ק"מ מהבסיס ממנו המריא היסעור"

שליח חב"ד לרומניה, הרב נפתלי דויטש התייחס הבוקר (שלישי) בשיחה עם וואלה! חדשות לאסון התרסקות מסוק היסעור. "אין גישה לאזור האסון עצמו", אמר דויטש. "הבסיס ממנו המסוק יצא מרוחק כ-150 ק"מ מאזור התאונה, ומדובר בשטח של הרים גבוהים ויערות, אך אני מתאר לעצמי שיש לרומנים את המכשור המתקדם שיסייע בחיפושים".

הרב דויטש סיפר כי סייע בהכנות לתרגיל ברומניה. "מהרגע שהטייסת נחתה היינו לימינם", אמר. "היינו מעורבים מאוד בהכנות לפריסה של הטייסת ברומניה, בכל הקשור לנושאי דת ואוכל כשר. היו בטייסת גם חיילים דתיים וסייענו להם בתשעה באב ובהכשרת המטבחים בבסיס הרומני".

הרב נחת אמש בישראל, אז נודע לו על האסון. "בשבת האחרונה יצא לי לפגוש אותם וסעדנו יחד", אמר. "היה כיף להיות לידם וההווי ביחידה היה נעים וטוב". לדברי דויטש מזג האוויר ברומניה דומה למזג האוויר הישראלי, אולם למרות החום הכבד בשעות אחר הצהריים, ישנם ימים של גשמים ועננות נמוכה.

על היחסים בין שתי המדינות אמר הרב דויטש כי היחסים טובים מאוד. "בכל פריסה של חיל האוויר אנחנו נותנים כתף ובכלל יש יחסים מאוד טובים, גם בשנים ובתקופות ששאר מדינות העולם לא היו מיודדות איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully