וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרסקות המסוק: רה"מ עוקב אחר העדכונים

27.7.2010 / 1:14

ראש הממשלה נתניהו התייחס לאסון התרסקות המסוק ברומניה. מלשכתו נמסר כי "רה"מ עוקב בשעות האחרונות בדאגה אחר העדכונים ושולח למשפחות הנעדרים חיבוק בשם העם כולו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו עוקב בדאגה אחר העדכונים מרומניה על התרסקות המסוק של חיל האוויר ושולח חיבוק למשפחות החיילים, כך נמסר אמש (שני) מלשכת ראש הממשלה בירושלים בעקבות התרסקות מסוק ה"יסעור" של חיל האוויר ברומניה. במהלך שיחתו אמש עם הרמטכ"ל גבי אשכנזי עודכן נתניהו בהתפתחויות האחרונות. אשכנזי שוחח גם עם נשיא המדינה שמעון פרס ושר הביטחון אהוד ברק, ויחד עם רה"מ השלושה מקבלים עדכונים שוטפים לאורך הלילה.

"ראש הממשלה עוקב בשעות האחרונות בדאגה אחר העדכונים שמגיעים מרומניה", נמסר מלשכת ראש הממשלה נתניהו. "רה"מ מחזק את משפחות החיילים והמפקדים שהיו במסוק בשליחות צה"ל ומדינת ישראל, ושולח להם חיבוק בשם העם כולו".

אתמול בסמוך לשעה 16:20 התרסק מסוק צה"ל מסוג "יסעור" במהלך אימון משותף באזור פונדטה, שבמחוז ברשוב במרכז רומניה לאחר שהמריאו מבסיס "בובוק". כתוצאה מכך, שישה חיילי צה"ל וחייל רומני שהיה על המסוק, הוכרזו כנעדרים. על המסוק היו ארבעה טייסים, שני מכונאים ומשקיף רומני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully