וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען התפוצץ בבית מתלונן בפרשת לחיאני

, איילה חננאל וגלעד גרוסמן, מערכת וואלה! חדשות

26.7.2010 / 17:32

המטען התפוצץ הלילה בפתח ביתו של אחד מעדי המפתח בפרשת "בית וגן", במסגרתה נעצרו בעבר ראש עיריית בת-ים, שלומי לחיאני ובכירים נוספים בעיר. איש לא נפגע בתקרית

תאגיד כאן

מטען חבלה התפוצץ הלילה (שני) בפתח ביתו של עורך דין, שהיה אחד מעדי המפתח בפרשת "בית וגן", במסגרתה נעצרו בעבר ראש עיריית בת-ים שלומי לחיאני ובכירים אחרים בעירייה, בעבירות מרמה והפרת אמונים. איש לא נפגע בתקרית, אך כתוצאה מפיצוץ המטען פרצה אש ליד דלת הכניסה של הבית ברחוב בן-גוריון בעיר. מלבד זה לא נגרם כל נזק נוסף.

כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו בחקירת נסיבות האירוע. לאחר בדיקה קצרה שערכו עלה חשד כי המטען כוון נגד בעל הדירה, שהוא כאמור אחד מהאנשים הבולטים שהתלוננו בפרשת לחיאני. חקירת המקרה הועברה ליחידה הכלכלית של להב 443. עדויות נגבו בשעות הבוקר מבני הבית כדי לנסות ולהבין מי היה יכול לעמוד מאחורי הנחת המטען.

אין זו הפעם הראשונה שישנם גילויי אלימות בסביבתו של ראש העיר. לפני כארבעה חודשים הושלך רימון רסס לעבר רכבה של גיסתו של לחיאני. גם במקרה זה לא היו נפגעים, אך נזק נגרם לשני כלי רכב. השלכת רימון הרסס הצטרפה למקרה נוסף בו ביקשו אלמונים לפגוע בבני הזוג אבי וסיגל לחיאני. לפני כשנה נורו יריות לעברו של אבי לחיאני, בעת שזה עמד מחוץ לביתו בעיר. כתוצאה מהירי נפגע אחיו של ראש העירייה באורח קל. האלמונים שביצעו את הירי נמלטו מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully