וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהוא לבוש בשכפ"ץ שחזר האב את רצח ילדיו

איילה חננאל, מערכת וואלה! חדשות

26.7.2010 / 10:30

איתי בן דרור, החשוד שרצח ביום שבת את שלושת ילדיו, הובא לזירת האירוע בנתניה כדי לשחזר את המקרה. בן דרור הגיע כשהוא מלווה באבטחה כבדה, והתקבל בקריאות גנאי מצד הקהל שהמתין לו. האב תיאר

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכת וידיאו: יאיר דניאל, קריינות: רועי כ"ץ)

איתי בן דרור, האב החשוד שרצח ביום שבת האחרון את שלושת ילדיו, סיים הבוקר (שני) לשחזר את המקרה בדירתו בנתניה. בן דרור הגיע למקום כשהוא מלווה באבטחה כבדה ולובש לגופו שכפ"ץ. עשרות בני אדם המתינו לו, וכאשר הגיע למקום החלו לגדף אותו ולקרוא לעברו קריאות גנאי. עם סיום השיחזור יצא בן דרור כשהוא מוקף אבטחה מוגברת ונקראו לעברו קריאות גנאי. בין היתר קראו לעברו "רוצח".

את השחזור ביצע בן דרור כשהוא לבוש בשכפ"ץ מחשש כי ינסו לפגוע בו. כמו כן, היה אזוק בידיו וברגליו ולבוש בפיג'מת בית חולים. כאשר בן דרור נכנס לדירתו בחודשים האחרונים, הוא הראה לחוקרים בקור רוח כיצד השכיב את ילדיו לישון לאחר שעל פי החשד סימם אותם על מנת שירדמו. אז בשקט וברוגע, ללא כל הבעת חרטה, הציג בפני החוקרים כיצד דקר את ילדיו פעם אחר פעם אחר פעם.

מפרטי החקירה עד כה ידוע כי הרצח בוצע בשעות הלילה סמוך לשעה לשלוש לפנות בוקר ובכך הושארו לשכב במשך כתשע שעות. בתום השחזור בן דרור הורשה לקחת מביתו סט בגדים להחלפה והוא צפוי לשוב למעצר תחת השגחה כבדה מחשש שינסה להתאבד.

אתמול נערכו הלוויותיהם של שלושת ילדיהם של לילך שם טוב ואיתי בן דרור: אור בן ה-5, רוני בת ה-8 ועומר בן ה-10, שנרצחו על פי החשד על ידי אביהם. ההלוויות נערכו הערב בבית העלמין בנתניה. בני משפחתו של בן דרור לא הגיעו להלוויות לבקשת משפחתה של האם. בהודעה מטעם משפחת בן דרור נכתב כי "המשפחה רוצה לחבק ושותפה לצער של משפחתה של לילך. נענינו לבקשת משפחתה של לילך, ולמרות הכאב והצער הפרטי העמוק של הסבא, הסבתא וכלל המשפחה, נכבד את בקשתם של משפחתה של לילך לגבי אי השתתפותנו בלוויה".

שיחזור רצח הילדים בנתניה. שלומי גבאי, שלומי גבאי
איתי בן דרור במהלך השחזור/שלומי גבאי, שלומי גבאי

לילך שם טוב, גרושתו של בן דרור ואמם של שלושת הילדים, ספדה אתמול לילדיה: "מי יבוא ויגיד לי בוקר טוב ומי לילה טוב ומי מכם יגיד לי אימא עשיתי שיעורים. עכשיו שלושה כבר לא יגידו את זה יותר לעולם-במקום שלושה פרחים קיבלתי שלושה ארונות.אמא לא מוותרת על הילדים שלה, לא אנוח ולא אשקוט עד שהוא יישב מאחורי סורג ובריח".

בשבת בצהריים האריך בית משפט השלום ברמלה את מעצרו של בן דרור בעשרה ימים. בן דרור הגיע לבית המשפט היישר מבית החולים לניאדו בנתניה, לאחר שנבדק על ידי צוות בית החולים והוחלט לשחררו. כמו כן, הוחלט כי הוא יעבור בדיקה פסיכיאטרית ב-24 השעות הקרובות.

שלושת ילדיו של בן דרור נמצאו ללא רוח חיים בדירה ברחוב בורוכוב בנתניה בבוקר יום שבת. כוחות משטרה שהגיעו לדירה בעקבות דיווח על אדם המנסה להתאבד מצאו במקום את גופות הילדים. מחקירת המשטרה עולה כי בן דרור השכיב את ילדיו לישון ואז, על פי החשד, רצח אותם בדקירות וכיסה את הגופות בשמיכות. גופות הילדים נמצאו במיטת אביהם כשעליהן סימני דקירה רבים.

עדכון ראשון: 6:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully