וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטים בחופש, הגנבים פשטו לקמפוס בראשל"צ

גיל סימה

25.7.2010 / 22:22

הסטודנטים לומדים למבחנים בבתים, והקמפוס של המכללה למנהל בראשון לציון הפך לזירת משחקי חתול ועכבר בין השומרים לגנבים. ההנהלה: "המוסד עושה ככל יכולתו ונוקט במגוון אמצעי ביטחון"

גל פריצות במכללה למנהל בראשון לציון. שנת הלימודים האקדמית הסתיימה לפני מספר שבועות, ונראה כי יש מי שמנצל את השקט היחסי בקמפוס כדי לגרוף רווחים בדרכים לא חוקיות. זכיין המפעיל במתחם המכללה מכונה למכירת סיגריות גילה הבוקר (ראשון) שהמכונה השוקלת מאות קילוגרמים נעקרה ממקומה, יחד עם הפדיון הכספי.

גנבים פקדו גם דוכן קפה מחוץ לאחד הבניינים במכללה. לפני כחודש הבחינו השומרים במוסד בשני פורצים שניגשו בשעת לילה לדוכן וניסו להסתלק עם כספת שהוצבה בשטחו. המאבטחים הזעיקו את המשטרה והפורצים נעצרו. הכספת נמצאה סמוך לאחד משערי הכניסה למכללה.

דוכן הקפה היווה ככל הנראה מטרה מושכת במיוחד עבור הגנבים הפועלים במכללה, שכן הם ניסו , ולפעמים גם הצליחו לגנוב את רווחיו כמה פעמים. באחד המקרים הצליחו הפורצים לעקור את הכספת ולשלוף ממנה 10 אלפים שקלים במזומן, רווח של מספר ימי עבודה. "זאת נראית עבודה של מישהו המכיר טוב את הנהלים של הדוכן ובוודאי הוא יודע גם מתי אנחנו עוזבים בשעות הערב", אמרה אחת מן העובדות.

במכללה למנהל לומדים כ-12 אלף סטודנטים. בסמסטר האחרון החל לפעול במוסד גם בית ספר לתקשורת, אך מבנה הקבע שלו טרם הושלם. גורמים במכללה רמזו שבגלל הבנייה בקמפוס מסתובבים במתחם פועלים רבים, ויתכן שיש להגביר את הפיקוח עליהם.

מהמכללה למנהל נמסרו בתגובה כי "המוסד עושה ככל יכולתו ונוקט במגוון אמצעי ביטחון למען השמירה על ביטחון הקמפוס. בין אמצעי הביטחון: גדר היקפית, מערך שמירה, שערים נעולים, סיורים לאורך הגדר וכן סיורים ברחבי הקמפוס. באשר לדוכן הקפה, מדובר במקרה נקודתי של ניסיון לגניבת כספת שנמנע בשל ערנותם של שומרי המכללה אשר איתרו את הפורצים בזמן המעשה, דיווחו על כך למשטרה וזו עצרה את הגנבים. באשר למקרה של מכונת הסיגריות - הנושא נמצא בבדיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully