וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CSI הנגב - יחידה חדשה תילחם בפשיעה בדרום

רמי שני

25.7.2010 / 15:31

ראש מחוז הדרום במשטרה, ניצב יוחנן דנינו, הכריז על השקת יחידה חדשה במחוז שתילחם בפשיעה במגזר הכפרי. היחידה תפעל תחת פיקודו של מג"ב

"בדרום חסרים קציני מודיעין וחקירות, זה אמצעי שאם לא שומרים עליו הוא הולך וקטן", כך אמר מפקד המחוז הדרומי של המשטרה, ניצב יוחנן דנינו. דנינו נשא דברים בטקס השקת יחידה מבצעית חדשה במג"ב במחוז הדרומי. מדובר ביחידה שתתמודד עם הפשיעה במגזר הכפרי – בגניבות חקלאיות ועבירות רכוש. היחידה תפעל במתכונת של ימ"ר ותכלול זרועות לחקירה, מודיעין ומבצעים.

דנינו הוסיף כי המוטיבציה של שוטרים להתגייס ליחידות החקירות והמודיעין קטנה. "היחידות האלה לא נמצאות בפרונט ובתודעה. מדברים גם על השכר הנמוך וזה בהחלט משפיע על גיוס שוטרים למשימות אלו", אמר דנינו.

היחידה החדשה הספיקה כבר לבצע מספר משימות מבצעיות. המשימה העיקרית היתה מעצרו של גנב הצאן והבקר נעים ג'אפר מהיישוב עידנה הסמוך לחברון. ג'אפר ביצע מספר גניבות בקר שזוהו באמצעות בדיקות DNA. הוא נעצר והוגש נגדו כתב אישום. המשטרה אף הודיעה כי יהיו מעצרים נוספים בפרשה. במשטרה אומרים כי ההצלחה חייבת להיות משולבת, "לא מספיק רק ביצוע מעצרים, אלא צריך עבודת מודיעין ואיסוף חומר מרשיע", אמר דנינו. היחידה תפעל בכל המגזר הכפרי במחוז ומפקדתה תהיה בבית ג'וברין. ביחידה יקחו חלק עשרות שוטרים שעברו הכשרה מיוחדת של מג"ב והיא תפעל בכפיפות למפקדות מג"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully