וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 יישובים פונו בשל שריפת הענק בהרי י-ם

אריאל נוי

25.7.2010 / 16:13

היישובים אבן-ספיר, עמינדב ואורה שבהרי ירושלים פונו בשל דליקת ענק שפרצה באזור ועשרות מכוניות ביישובים עלו באש. הכבאים הצליחו להשתלט על הדליקה באזור בית החולים הדסה עין כרם לאחר שאחד מחניוניו נסגר

היישובים עמינדב, אורה ואבן-ספיר הסמוכים לבית החולים הדסה עין כרם שבהרי ירושלים פונו אחר הצהרים (ראשון) מתושביהם לאחר ששריפת יער ענקית שפרצה ביער עמינדב מאיימת לפגוע בבתי היישובים.

לדברי מכבי האש, עשרות מכוניות עלו באש ביישובים הללו. כמו כן, הדליקה גרמה לסגירת אחד החניונים בבית החולים הדסה הסמוך למקום בשל העשן הסמיך ושש מכוניות שחנו במקום עלו באש. עם זאת, בית החולים פועל כרגיל ולבד מפקקי תנועה שנוצרו במקום, לא נרשמו אירועים חריגים.

עד כה, למעלה מ-50 דונמים של חורש עלו באש. להב שמוליק אמסלם מתחנת כיבוי האש בית שמש מסר לוואלה! חדשות כי "עד כה נשרפו בחניון בית החולים שש מכוניות, עדיין אין שליטה על השריפה וקיים חשש שנצטרך לפנות את בית החולים". עמיתו להב אריה בן זקן מסר כי הצוותים הצליחו להשתלט על השריפה באזור בית החולים "אבל הצוות קיבל הוראה להישאר בתוך בית החולים. אין שליטה על השריפה כולה, אנחנו רחוקים מזה", הוסיף.

כוחות כיבוי אש רבים בסיוע חמישה מטוסי ריסוס פועלים בשעה זו לכבות את הדליקה. כמו כן, שבעה צוותי כיבוי אש מבית שמש, שלושה צוותים מירושלים וכן חניכי קורס כבאים וצוותים של קק"ל פועלים כעת להשתלט על האש.

בדליקה נוספת שפרצה בצהריים בדירה ברחוב שמואל הנביא בירושלים נפגעו שבעה בני אדם, מתוכם שני תינוקות שנפגעו באורח קשה. אב וילדו בן השלוש וכן שלושה ילדים נוספים נפגעו באורח קל משאיפת עשן. צוותי כיבוי אש הוזעקו למקום והם פועלים לכבות את האש.

עדכון ראשון - 14:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully