וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: כלא אישה במלון שבועיים והתעלל בה

איילה חננאל

25.7.2010 / 13:08

אישה בת 30 התקשרה למוקד 100 של המשטרה וסיפרה כי גבר איתו ניהלה מערכת יחסים נעל אותה בחדר מלון בנתניה במשך שבועיים והתעלל בה מינית. השוטרים שהגיעו למקום חילצו אותה כשהיא חבולה ומכוסה בכוויות

תושב נתניה בן 37 נעצר אתמול (שבת) בצהריים בחשד שכלא אישה בת 30 במשך שבועיים במלון "כרמל" בעיר וביצע בה מעשים מיניים אסורים בכפייה. הגבר נעצר לאחר שהאישה ניצלה אתמול בצהריים שעת כושר, בעת שהגבר לא שם לב, והתקשרה למוקד 100 של המשטרה. כשהגיעו השוטרים למקום גוללה בפניהם האישה את מסכת ההתעללויות שעברה. הגבר יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בנתניה.

לדברי האישה, לפני כחודשיים התפתחה בינה לבין החשוד מערכת יחסים. לפני כשבועיים הזמין אותה החשוד לבלות בחדר מלון ששכר, אלא שעל פי החשד נעל אותה בחדר במשך שבועיים וביצע בה התעללות לאורך כל שעות היממה. ההתעללות כללה מעשי סדום, אונס ותקיפות אלימות. כמו כן שפך החשוד שמן רותח על גופה של האישה.

אתמול בעת שיצא החשוד מחדר המלון, הצליחה האישה לקחת את מכשיר הטלפון הנייד שלו ולהזעיק את המשטרה. אנשי תחנת נתניה שהגיעו לחדר המלון נאלצו לפרוץ לחדר והזדעזעו למצוא את האישה כשהיא חבולה ועם כוויות על כל חלקי גופה. "מדובר במקרה חמור ומזעזע של אונס והתעללות", אמר מפקח דרור פרידמן מתחנת נתניה.

  • עוד באותו נושא:
  • התעללות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully