וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ: העם בישראל מתאבל ומזועזע מהרצח

פנחס וולף וגיל סימה

25.7.2010 / 10:34

רצח שלושת הילדים בנתניה מכה גלים גם בזירה הפוליטית. בפתח ישיבת הממשלה אמר רה"מ נתניהו: "כממשלה נעשה הכל כדי למנוע שמעשים כאלו יישנו". שר הרווחה הקים ועדת שתבחן התנהלות הרשויות

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר. עריכה: לירז ליבנה)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה השבועית לרצח שלושת הילדים אתמול בנתניה. "אתמול היינו עדים למעשה מזעזע. אני משוכנע שכל העם בישראל מתאבל ומזועזע ממנו. הרצח הנורא של שלושת הילדים הרכים בידי אבי המשפחה", אמר ראש הממשלה.

"אנחנו נדרשים כממשלה לעשות כל שביכולתנו כדי למנוע שמעשים כאלו יישנו. שר הרווחה הקים צוות חקירה כדי לעשות מה שניתן, כדי שהרוע ששוכן בלב בני אדם לא יבוא לידי ביטוי ברצח ואלימות מול חפים מפשע, ילדים רכים חסרי מגן. אבקש לשמוע בהקדם את תוצאות הבדיקה. אני בטוח שאני מבטא בשם העם כולו את הזעזוע שלנו".

נתניהו התייחס להחלטתו של שר הרווחה יצחק (בוז'י) הרצוג הבוקר, להקים ועדת חקירה שתבחן את התנהלות רשויות הרווחה מול משפחת בן דרור.

אבי המשפחה, איתי, היה מוכר לרשויות הרווחה ועובד סוציאלי אף היה מעורב בקביעת הסדרי ראיית הילדים לאחר ששני בני הזוג התגרשו. הוועדה שתוקם תכלול גם נציגים שאינם חברים במשרד, ומסקנותיה יפורסמו לציבור.

גם ח"כ משה (מוץ) מטלון (ישראל ביתנו), אחד מיוזמי הצעת החוק להטיל עונש מוות על רוצחי ילדים, התייחס הבוקר לרצח, ואמר כי "לא יהיה מנוס מהטלת עונשים כבדים וחמורים, כולל עונש מוות, במקרים קיצוניים".

ח"כ מטלון הוסיף כי "ההתייחסות לרוצחי ילדים בכפפות של משי היא פרצה בחוק שחייבים לתקן, שכן היא עולה לכולנו בחיי אדם. השינוי חייב לכלול החמרה משמעותית בתנאי המאסר (ביטול אופצית ניכוי השליש, ביטול חופשות ועוד) עד הטלת עונש מוות במקרים קיצוניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully