וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעזור בצחוק

עובד אלחליבי

24.7.2010 / 10:41

שחר חסון, ארז קליימן וסטנדאפיסטים נוספים מזמינים אתכם לערב התרמה עבור צער בעלי חיים רחובות, שנמצא ממש על סף סגירה . ויש גם וידוי קטן

עמותת צער בעלי חיים רחובות, הקיימת למעלה מ-20 שנים, נמצאת בימים אלה בסכנת סגירה בעקבות עלייה בכמות האנשים שנוטשים את בעלי החיים שלהם בפתח העמותה. "אנחנו מפוצצים בכלבים עד אפס מקום. כל 10 דקות מקבלים טלפון מאנשים שרוצים למסור את הכלב שלהם בגלל סיבות לא הגיוניות: אחד זורק את הכלב בגלל שיש יותר מידי שערות בבית, אחר רוצה למסור בגלל שיש לכלב קרציות. הגענו למצב של אפס מקום פנוי, ואנחנו לא מעוניינים לדחוף עוד ועוד כלבים לתוך כלוב צר. רק במשרד הקטן שלי, חיים איתי עוד 5 כלבים", מספרת לנו שירלי קפלן, מנהלת העמותה. העמותה, פועלת כגוף ללא מטרות רווח ונותנת לבעלי החיים טיפול וטרינרי, אוכל ומחסה, עלויות שמגיעות לעשרות אלפי שקלים בחודש. נכון להיום חוסים תחת העמותה כ-450 כלבים וחתולים, שעלולים להיזרק לרחוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה מה שמתרחש בשטח. צער בעלי חיים רחובות/מערכת וואלה!, צילום מסך

"חשוב לי להתנדב ולתת אהבה ליצורים המדהימים האלה. זה גורם לי להרגיש נוח כבן אדם, ועושה אותי מאושר", מספר שחר חסון לוואלה! בעלי חיים. חסון ישתתף בערב התרמה להצלת צער בעלי חיים רחובות, יחד עם ארז קליימן, גרופר ודורון, אדם שרון, וסטנדאפיסטים נוספים.

ארז קליימן, מצידו, הצליח לרגש אותנו עם האהבה שלו לכלבים: "כל חיי גדלתי עם כלבים. אבא היה במשך שנים ארוכות מאלף כלבים, וגדלתי עם ארבעה כלבים בבית. גם היום אני "אבא" לכלב ושני חתולים, והאהבה לחיות בכלל ולכלבים בפרט תמיד הייתה ותמיד תהיה שם. מזה כשנה אני מתנדב בעמותת חבר ורואה לראשונה מקרוב את המצב הקשה באמת. אם עד היום ראיתי בעיקר כלבים שמחים, פתאום אני לא רק 'יודע' על כלבים נטושים וחסרי תקווה, אלא גם רואה אותם פעם בשבוע, מטייל איתם, נוגע בהם ומרגיש את הבעיה בשטח" .

הסטנדאפיסטים, שהיו רק לרגע אחד רציניים, מבטיחים להצחיק אותו במופע ההתרמה שיתקיים ביום שני, 26 ביולי, בשעה 20:00 במועדון סאבליים, רחוב סלמה 53, תל אביב.

דמי כניסה שהם גם דמי תרומה כמובן- 55 שקלים בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכלבים נמצאים אפילו במשרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully