וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן 12 נהרג מפגיעת רכב במושב דלתון

עידן אבני

23.7.2010 / 14:20

ילד בן 12 שרכב על אופניים עם שני חבריו במושב דלתון שבגליל נהרג לאחר שהתנגש חזיתית ברכב שהגיע מולו. שני חבריו נפצעו באורח קל

ילד בן 12 נהרג בצהריים (שישי), ושני ילדים נוספים נפצעו באורח קל לאחר שרכב פרטי פגע בהם בעת שרכבו על אופניהם במושב דלתון שבגליל העליון. צוותי מגן דוד אדום מאזור ירדן פינו את השלושה לבית החולים רבקה זיו בצפת. הילד מת מפצעיו בדרך לבית החולים.

מחקירה ראשונית עולה כי שלושה ילדים בני 12 תושבי אזור המרכז שהגיעו לנפוש עם קרובי משפחה ביישוב דלתון, רכבו על אופניהם בכביש המערכת של היישוב. מעדויות שהגיעו ליידי וואלה! חדשות עולה כי השלושה רכבו בירידה חדה מאוד בכביש צר בתוך היישוב, כאשר לפתע הגיע מולם בנסיעה רכב הנהוג על ידי בחור צעיר.

ככל הנראה, השלושה לא הצליחו להשתלט על האופניים, והילד שרכב בקדמת השיירה פגע חזיתית ברכב, ונפצע באורח אנוש. שני הילדים האחרים אשר נבהלו אף הם, נפלו עם אופניהם לתעלה בצד הדרך ונחבלו קלות.

הפרמדיק אילן אדר, מצוות של מד"א ירדן שהוזעק למקום סיפר לוואלה! חדשות כי "הגענו תוך דקות ספורות. הילד היה שרוע על הכביש כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. התחלנו לטפל בו ומיד התחלנו בפינוי לבית החולים. בדרך הצלחנו לזמן קצר להחזיר לו את הדופק, אולם מהר מאוד נאלצנו לקבוע את מותו".

נהג הרכב הפוגע נותר במקום התאונה, ולמקום הגיעו חוקרי אגף התנועה של מרחב עמקים בפיקודו של רב-פקד איתן רז שממשיכים לחקור את נסיבות התאונה. במחוז הצפון של המשטרה הדגישו כי בימי החופשה ילדים רבים רוכבים על אופניים ולכן חשוב להקפיד על חבישת קסדה. בתאונה היום הנער לא חבש קסדה ולהערכת המשטרה אם היה נוקט כך ייתכן והתוצאות היו אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully