וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 חודשי מאסר לתושב דימונה שתקף את אביו

רמי שני

22.7.2010 / 12:10

שמואל פנקר, בן 34, השתכר והיכה את אביו במהלך ויכוח בין השניים. לאחר ששוטרים הוזעקו למקום האירוע, בעט הבן באחד מהם והתנגד למעצרו

שמואל פנקר, תושב דימונה בן 34, נידון היום (חמישי) לחמישה חודשי מאסר בפועל לאחר שתקף את אביו. פנקר שהה בשלהי חודש מארס האחרון במחיצת אביו, בעודו שיכור. בשלב מסוים, התפתח עימות מילולי בינו לבין האב, במהלכו הוחלפו ביניהם קללות ודברי נאצה. פנקר לא הסתפק בהתנהגות הבלתי הולמת של בן כלפי אביו. הוא גם השליך עליו בחוזקה כיסא שפגע בעוצמה רבה בגבו ואף היכה אותו באגרופיו בפניו.

פנקר אף תקף את השוטרים שהוזעקו למקום בו התפתחה הקטטה. מכתב האישום המתוקן בו הוא הודה עולה, כי כשהגיעו שוטרים למקום, תקף הנאשם את אחד השוטרים, היכה אותו באגרוף בפניו, נשך אותו בידו, בעט בו ברגליו והתנגד למעצרו. "את העבירות ביצע הנאשם כשהוא תחת השפעת אלכוהול'. נאמר בהכרעת הדין.

שופטת בית משפט השלום בבאר שבע, שרה חביב, התייחסה בגזר הדין למספר נסיבות מקלות והדגישה כי מדובר בעבירה הראשונה עליה עומד פנקר לדין. עם זאת, היא ראתה בחומרה רבה את המעשה שביצע האיש. "הנאשם תקף את אביו בדרך מכוערת וקשה עד כי נחבל", כתבה השופטת. "עולה כי החבלה מתחת לעינו של האב לא הייתה עניין של מה בכך . עוד לחומרא יש לשקול לחובתו של הנאשם את העובדה כי ביצע את העבירה כשהוא שרוי בגילופין וכי המשיך במסכת האלימות גם כלפי השוטר שהוזעק למקום, תוך שהוא מתנגד למעצרו".

השופטת גזרה על פנקר עונש מאסר בפועל בן חמישה חודשים, אשר צפויים להסתיים בקרוב, בשל החלטתה למנות את החודשים מיום מעצרו, ב-23 למרץ). כמו כן, נגזרו על פנקר 11 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • תקיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully