וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילים בעבודה: ישראל מתרסקת, לפרוש מהממשלה

פנחס וולף

22.7.2010 / 9:14

פעילים במפלגת העבודה יפתחו היום בקמפיין שנועד לשכנע את השרים וחברי הכנסת מטעמה לפרוש מהקואליציה. בקלטת שהם מפיצים נשמע רה"מ כשהוא מבטיח בפני מועצת יש"ע כי הבנייה בהתנחלויות תחודש בתום ההקפאה

יח"צ - חד פעמי

פעילים במפלגת העבודה ישיקו היום (חמישי) קמפיין בקריאה לפרישת המפלגה מהקואליציה, אם הממשלה לא תפתח במו"מ ישיר עם הפלסטינים. כקדימון לכנס שייערך הערב בתל אביב, שלחו הפעילים הקלטה לשרים ולחברי הכנסת של העבודה, כדי להמחיש, לדבריהם, את חשיבות הקמפיין.

מדובר בהקלטה ששלחה מועצת יש"ע לחברי כנסת מטעם הליכוד לפני נסיעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפגישה עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה. בהקלטה נשמע נתניהו נואם על כך שהבנייה בהתנחלויות תחל לאחר תום מועד ההקפאה ב- 26 בספטמבר. לאחר מכן, נשמע הקריין פונה לחברי העבודה ואומר: "אז מה, אתם חושבים שיש עוד סיכוי? תתעוררו! ביבי לא משלכם. אתם מחזקים אותו והוא מרסק לכם את התנועה. ישראל מתרסקת - חוזרים למשא ומתן מיד!".

לדברי ראשי הקמפיין והפעילים שהקימו את "המטה המדיני של מפלגת העבודה", "קלטת זו מביאה לח"כים ולשרים של מפלגת העבודה את האמת לפנים בנוגע לפרצופו האמיתי של ביבי. ככה ביבי האמיתי מדבר מול מועצת יש"ע וכתוצאה ממעשיו מדינת ישראל ומפלגת העבודה משלמים על זה. פעילי מפלגת העבודה דורשים מחברי הכנסת והשרים לפעול לפתיחת מו"מ ישיר בלי תרגילים עד לתאריך 26.9 ואם לא, מפלגת העבודה תהיה מחוץ לממשלה הימנית הקיצונית".

בכנס הערב, שיתקיים באוניברסיטת תל אביב, לא ינאמו חברי כנסת. במקומם ינאמו עורך הדין גלעד שר שריכז את צוות המשא ומתן בממשלת ברק והאלוף במילואים נתי שרון - נשיא המועצה לשלום וביטחון. במהלך הערב ייחשפו השלבים הבאים של הקמפיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully