וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הפגרה: קצר שיתק את מליאת הכנסת

21.7.2010 / 21:22

אחרי שקיימו מרתון דיונים והצביעו על עשרות הצעות חוק, יצאו חברי הכנסת לפגרת הקיץ. זמן קצר לפני כן, נזילה מהמזגנים במליאה גרמה לקצר חשמלי, ששיתק את המיקרופונים ומערכת ההצבעה

חברי הכנסת יצאו הערב (רביעי) לפגרת הקיץ, אך זמן קצר לפני כן - נזילה במשכן גרמה לתקלה באולם המליאה ביום הדיונים האחרון של המושב. בעקבותיה, חדלו לעבוד המיקרופונים ומערכת ההצבעה האלקטרונית.

בשעות הערב (רביעי) החל צינור ניקוז של מזגני הכנסת לנזול, ומי הנזילה הגיעו ככל הנראה לחדר הבקרה וגרמו לקצר חשמלי ששיתק את המיקרופונים ומערכת ההצבעה.

מספר דקות לאחר מכן, שבו המיקרופונים לעבוד, אולם מערכת ההצבעות הושבתה וחברי הכנסת נאלצו לקיים הצבעות ידניות על שורה של הצעות חוק.

מליאת הכנסת קיימה היום דיון מרתוני, במהלכו הצביעו חברי הכנסת על עשרות הצעות חוק שונות. החוק הבולט ביותר שאושר הוא "חוק האלכוהול", האוסר על מכירת משקאות משכרים בחנויות החל מהשעה 23:00 ועד 06:00 בבוקר. 38 חברי כנסת הצביעו בעד החוק, ואף ח"כ לא התנגד. האיסור יחול על "פיצוציות", חנויות נוחות בתחנות דלק, קיוסקים, ופרמרקטים. עם זאת, הוא לא יחול על מסעדות ופאבים. עונש המינימום שיוטל על גורמים שיעברו על החוק הוא 9,000 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • הכנסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully