וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט לרה"מ: "אל תמשיך להתעלל בגלעד"

רמי שני

22.7.2010 / 0:07

אביו של החייל החטוף גלעד שליט השתתף בעצרת בבאר שבע למען שחרור בנו וקרא לראש הממשלה: "אל תתעלם מקולו של העם. מדינת ישראל מסוגלת להתמודד עם שחרור של כמה עשרות מחבלים מסוכנים"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף. עריכה: דורון שטיין)

"ראש הממשלה בנימין נתניהו: גלעד קבור חי ברצועת עזה. תפסיק להתעלל בו". כך אמר אתמול (רביעי) נעם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, בעצרת תמיכה המונית שנערכה בבאר שבע למען שחרור בנו. במהלך העצרת פנה האב לראש הממשלה נתניהו בדרישה להתייחס ל"קולו של העם" ולבצע עסקת חילופי שבויים עם חמאס. לדבריו, "מדינת ישראל מסוגלת להתמודד עם שחרור של כמה עשרות מחבלים מסוכנים".

"ראש הממשלה נתניהו, אל תתעלם מקולו של העם", אמר שליט. "אל תהסס ואל תחשוש. מדינת ישראל מסוגלת להתמודד עם שחרור של כמה עשרות מחבלים, אפילו מחבלים מסוכנים". שליט פנה ישירות נתניהו, והצהיר – "גלעד קבור חי בעזה, אל תמשיך להתעלל בו". הוא הוסיף כי "גלעד משלם את מלוא המחיר של מחדלי ממשלות ישראל. העם אומר בקולו וברגליו לראש הממשלה ולשריו - די לדיבורים, להסברים ולתירוצים. הגיע הזמן להכרעות ולמעשים".

בין דוברי העצרת היה גם ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', שהביע תמיכה בביצוע עסקת חילופי שבויים. "המהלך הוא לא פשוט, אבל העם איתך, אדוני ראש הממשלה. משפחת שליט לא נאבקת באף אחד. היא רוצה רק דבר אחד: את גלעד בבית", אמר ראש העיר.

בתחילת החודש קיים מטה המאבק להחזרת שליט צעדת מחאה שיצאה מבית המשפחה במצפה הילה והסתיימה כעבור 12 יום בירושלים, בתום הצעדה, בה השתתפו רבבות תומכים מרחבי הארץ, חנו בני המשפחה ופעילים למען שליט במאהל המחאה המאולתר שהוקם מול מעון ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים. לדבריהם, הם לא יסורו ממאהל המחאה עד אשר גלעד יחזור הביתה.

עדכון ראשון: 21:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully