וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 פלסטינים נהרגו ו-5 נפצעו מאש צה"ל בעזה

ניר יהב ויהושע בריינר

21.7.2010 / 21:42

לדברי מקורות פלסטיניים, שני בני אדם נהרגו ועוד חמישה נפצעו, בהם גם ילדה בת 10, מירי של טנק ישראלי ממזרח לבית חאנון שבצפון הרצועה. צה"ל: הירי בוצע לעבר חשודים שנעו לכיוון גדר המערכת

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: דורון שטיין)

מקורות פלסטיניים דיווחו הערב (רביעי) כי עלה לשניים מניין ההרוגים מאש צה"ל בצפון רצועת עזה. הפלסטיני השני שמת מפצעיו הוא קאסם שנבארי, 19, שנפגע קודם לכן באורח אנוש. על פי המקורות, חמישה פלסטינים נוספים נפצעו מהתקיפה הישראלית והם מטופלים בבתי החולים ברצועה. בין הפצועים, אדם אחד באורח קשה וילדה אחת בת 10, כתוצאה מתקיפת ישראלית ליד העיירה בית חאנון.

לפי הדיווח, פגז נורה מטנק לעבר חמושים ממזרח לבית חאנון שבצפון רצועת עזה. לדברי המקורות, שם ההרוג הוא מוחמד כפארנה. מצה"ל נמסר בתגובה, כי כוחותיו זיהו חשודים נעים לעבר גדר המערכת וכי בוצע ירי לעברם. עוד הוסיפו בצה"ל כי החשודים היו במהלך הכנות ירי רקטות לעבר כוח צה"ל שהיה במקום וכן אישרו כי הירי בוצע מטנקים וכי זוהתה פגיעה.

לפני כחודש נהרג אדם פלסטיני ושניים נוספים נפצעו בתקיפה של חיל האוויר הישראלי ברצועת עזה. התקיפה בוצעה נגד אדם שירה טיל נ"ט לעבר כוח צה"ל שהיה באזור. לפני התקיפה נפלה פצצת מרגמה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. הפצצה לא גרמה לנפגעים או לנזק.

שלושה ימים לפני כן דיווחו מקורות בעזה כי שני פלסטינים נהרגו בתקיפת חיל האוויר ברצועה. לפי הדיווח, גופה אחת נמשתה מתעלה בדרום הרצועה, וגופה נוספת נותרה תחת ההריסות. מדובר צה"ל נמסר, כי חיל האוויר תקף שתי מנהרות בדרום הרצועה, וכן מחסן נשק בצפונה. לפי ההודעה, התקיפה באה בתגובה על ירי שבוצע מהרצועה יום קודם.

עדכון ראשון: 16:51

  • עוד באותו נושא:
  • בית חאנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully