וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופניים נפצע מפגיעת משאית ליד חדרה

אריאל נוי

21.7.2010 / 16:13

רוכב אופניים בן 30 נפצע באורח בינוני מפגיעת משאית בצומת גן שמואל. במשטרה מעריכים, כי נהג המשאית לא שם לב שפגע בצעיר, אך נבדקת גם האפשרות שמדובר בתאונת "פגע וברח"

רוכב אופניים בן 30 נפגע אחר הצהרים (רביעי) באורח בינוני בתאונת דרכים בצומת גן שמואל ליד חדרה. ככל הנראה, נפגע הרוכב בידי משאית, ונבדקת האפשרות כי מדובר בתאונת "פגע וברח". צוות מד"א שרון שהוזעק למקום פינה את הפצוע, כשהוא סובל מחבלת ראש, לבית החולים הלל יפה בחדרה.

קצין אגף התנועה של מרחב חוף, רב פקד חיים חלפון, אמר לוואלה! חדשות כי "מוקדם למהר למסקנות. ככל הנראה מדובר בתאונה עם משאית, ויש להניח כי הנהג לא הרגיש באופניים. לכן קשה לומר כי מדובר בפגע וברח".

לפני כחודש נהרגו שני רוכבי אופניים בתאונות דרכים בכבישי הארץ. בנימין דוידי, רוכב אופניים בן 54 מחדרה, נדרס למוות בצומת אולגה בכביש 2. הרוכב, תושב האזור, נפגע אנושות וטופל במקום על ידי צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שרון. הצוות ביצע בפצוע פעולות החייאה וקבע את מותו לאחר מספר דקות. מהמשטרה נמסר כי דוידי נפגע על ידי נהג מונית, אשר לטענתו, לא הבחין ברוכב כשנסע בכביש המהיר.

חמישה ימים לפני כן נהרג בתאונת "פגע וברח" רוכב האופניים שניאור חשין, בנו של השופט בדימוס מישאל חשין. שניאור בן ה-43 נמצא כשהוא מוטל בצד הדרך בכביש מספר 5 במפגש עם כביש 444. מחקירת המשטרה עלה כי טל מור, החשוד בהריגתו, ביקר במספר פאבים ונהג ללא רישיון. מור מואשם בהריגתו של חשין, בהפקרה, בנהיגה תחת השפעת משקאות משכרים וסמים ובשיבוש הליכי משפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully