וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת השנאה – אתרים ניאו-נאצים באינטרנט

כמו פורנו, גם האנטישמיות חמה ובועטת ברשת. החל מעותקים להורדה של מיין קאמפ ועד לספין אנטישמי על כותרות היום. לגלוש ולא להאמין

יהודים, שונאים אותנו! שונאים אותנו בטורקיה, שונאים אותנו בסוריה, שונאים אותנו באיחוד האמירויות ושונאים אותנו באינטרנט. הרשת מלאה אתרים שמסבירים למה יהודים מזיקים לעולם, שהיהודים שולטים בתקשורת העולמית, ועוד לא התחלנו לדבר על הקנוניה הציונית.

White Honor

מאחורי עיצוב דל, שנראה כאילו נעשה על ידי ילד בן 13חסר כשרון, מסתתר מאגר שנאה גדול. למרות שהאתר מדבר על "כוח לבן" ועל "המהפכה הלבנה", הוא כמעט ומתעלם מאנשים כהי עור ומטרתו היא להטיף לאנטישמיות.

עשרות המאמרים שבאתר עוסקים בקנוניה הציונית העולמית, ויש כאן אפילו ספרים שלמים להורדה. בראש הרשימה תמצאו, כמובן, את "מיין קאמפ" של אדולף היטלר.

Stormfront.org

האתר Stormfront.org הוא, ככל הנראה, פורום הגזענים הגדול ביותר בעולם, ובעל סניפים באוסטרליה, ספרד, קנדה, קרואטיה, רוסיה, הונגריה ומדינות נוספות.

אם אתם שונאים גזענים אפילו יותר מיהודים, יש במערכת גם פורום "דיעות מנוגדות", שבו כל אחד מוזמן להתווכח עם גזענים. הבעיה היא שהמערכת לא מספיק ממוקדת, וקשה להבין את מי בדיוק אנשי האתר הזה שונאים. מה שכן, רוב הסיכויים הם שאתם ברשימה הזאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

JewWatch

JewWatch הוא מאגר המידע הגדול ביותר ברשת של חומרי שנאה נגד יהודים. האתר מתעדכן כל הזמן, וכולל את כל החומרים שלא רציתם לדעת שחושבים עליכם.

למרות שהאתר מצהיר שהוא אנטי-ציוני ולא אנטי-יהודי, תוכלו למצוא בו גם חומרי אנטישמיות ישנה כמו "פרוטוקולים של זקני ציון", הכחשת שואה, גינויים של פורנוגרפיה יהודית ואלפי מאמרים אחרים.

CODOH

אנשי האתר CODOH (המועצה לדיון פתוח בשואה) אינם מציגים עצמם כשונאי יהודים, והאתר שלהם נראה – במבט ראשון – נקי למדי. אך כשמסתכלים בחומרים שהאתר מכיל, מתברר שמדובר באתר שמטרתו היא הכחשת שואה.

החל מדיונים על חוסר האפשרות הפיזית להקים תאי גזים, דרך ספרות פסאודו-אקדמית ועד לסרט "שליש מהשואה", שטוען שמחנות ההשמדה כלל לא נועדו להשמדה, הכל כאן. קר, מנוכר ונטול כל רגש.

Vanguard News Network

אחד הדברים הייחודים לרשת האינטרנט הוא מהירות העדכון. הבלוג Vanguard News Network הוא הספין האנטישמי של חדשות היום, שלרוב מפרסם קישורים לידיעות יחד עם תיאור קצר שמסביר מה "באמת" קרה.

חוץ מהידיעות, יש בבלוג הזה גם פורום, וארכיון מולטימדיה אנטישמי מרשים. אפשר גם לעקוב אחריו בטוויטר, כדי שתוכלו תמיד להיות הראשונים שיודעים כשהיהודים המרושעים עושים משהו, שמטרתו להשתלט על העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully