וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרג הנער הפלסטיני: נשק הוחרם משני מתנחלים

21.7.2010 / 14:42

המשטרה החרימה נשק משני מתנחלים החשודים במעורבות בהרג נער פלסטיני בן 16 לפני כחודשיים. הנער נהרג לאחר שנהג רכב ישראלי פתח באש לעבר מיידי אבנים סמוך לכפר סינג'יל. המתנחלים לא נעצרו

חקירת הרג הנער הפלסטיני שיידה אבנים לעבר רכב ישראלי נמשכת: שוטרים ממחוז ש"י החרימו הבוקר (רביעי) את נשקיהם האישיים של שני מתנחלים שחשודים במעורבות באירוע. חוקרי המשטרה הגיעו הבוקר לבתיהם של שני מתנחלים, הראשון תושב חברון בשנות ה-60 לחייו, והשני תושב איתמר שבשומרון בשנות ה-40 לחייו, והחרימו את נשקיהם האישיים לצורך בדיקות בליסטיות על מנת לבדוק האם הכדור שפגע והרג את הנער הפלסטיני נורה מנשקיהם.

השניים לא נעצרו, אולם מתושב איתמר לקחו החוקרים עדות, ואילו תושב חברון צפוי לתת עדות בנושא בהמשך היום, זאת בעקבות ברית מילה שתיערך לאחד מנכדיו. אירוע הירי עצמו התרחש בחודש מאי, כאשר נוסע רכב ישראלי פתח באש לעבר מיידי אבנים סמוך לכפר סינג'יל שליד רמאללה. כתוצאה מהירי נהרג נער בן 16, אולם היורה נמלט מהמקום.

במשטרת מחוז ש"י אישרו את הדברים ואמרו כי מדובר בנדבך נוסף בחקירת הפרשה, במסגרתה נבדקים כל נוסעי הרכבים שנעו בציר אליו יודו האבנים בעת האירוע. לפני עשרה ימים נלקח תושב יצהר לחקירה בנושא, בחשד כי הוא זה שירה אל עבר הנער הפלסטיני. כעבור מספר שעות הוא שוחרר מבלי שהוטלו עליו תנאים מגבילים כלשהם, והוא עצמו מכחיש מעורבות. ככל הנראה גם שני המתנחלים מהם הוחרמו הנשקים היום מכחישים כל קשר למעורבות באירוע.

מזכ"ל תנועת "שלום עכשיו" יריב אופנהיימר אמר בתגובה לדברים: "המשטרה מתנהלת בכפפות של משי כנגד מתנחלים שירו והרגו נער פלסטיני, ולאחר מכן נמלטו ולא דיווחו בעצמם על המקרה. אם הדבר היה הפוך היו היורים נעצרים עד תום ההליכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully