וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גנבו סולר בשווי חצי מיליון שקלים

רמי שני

21.7.2010 / 13:53

משטרת ערד עצרה שלושה מאבטחים שעסקו בשמירה על אתר להטמנת פסולת בחשד שנהגו לגנוב סולר בשווי חצי מיליון שקלים ממאגר עליו היו מופקדים. השלושה הובאו להארכת מעצר

שלושה מאבטחים שהיו אמונים על שמירה באתר להטמנת פסולת בדרום הארץ נעצרו הבוקר (רביעי) בחשד שנהגו לגנוב סולר בכמות רבה ממאגר עליו היו מופקדים. מבדיקת החברה האחראית על האתר, עלה החשד שהם גנבו כמות של כ- 100 אלף ליטרים של סולר, בעלות כוללת של קרוב לחצי מיליון שקלים.

המקרה נחשף כאשר בעלי החברה, הממוקמת סמוך לצומת חתרורים שבנגב, הבחינו בירידה משמעותית במפלס הסולר במכל שהיה במקום. הצריכה הממוצעת על פי הרישומים לא הייתה כל כך גבוהה, והדבר עורר את חשדם. צומת חתרורים נמצא בכביש שבין ערד לים המלח, והוא מרוחק מיישובים או ממקומות מגורים. חשדם של בעלי החברה המנהלת את האתר הופנה כלפי המאבטחים במקום. החשדות גברו לאחר שמצלמת אבטחה שהותקנה באתר נגנבה ולהערכת מנהלי האתר, רק מי שידע על מקום הימצאה יכול היה לעשות זאת.

החברה הגישה תלונה במשטרת ערד, שפתחה בחקירה. בתלונה העלו אנשי החברה את החשדות שלהם כלפי המאבטחים. הבוקר נעצרו החשודים, והמשטרה תבקש מבית משפט השלום בבאר שבע להאריך את מעצרם לצורך החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully