וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של דוד סיטבון שאיים בהתאבדות ירד מהגג

יהושע בריינר ואיילה חננאל

21.7.2010 / 1:17

יוסי סיטבון, אחיו של החשוד הנוסף בפרשת ”המחבל היהודי” דוד סיטבון, ירד מגג הבניין בי-ם, לאחר שאיים שיקפוץ אל מותו. סיטבון דרש מהמדינה לאפשר לאחיו לפגוש את פרקליטו ואת משפחתו

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר,עריכת וידיאו: גדי וינסטוק)

יוסי סיטבון, אחיו של דוד סיטבון, החשוד בסיוע ל"מחבל היהודי" חיים פרלמן, ירד לפני זמן קצר (רביעי) מגג הבניין עליו שהה במשך שעה ארוכה ואיים לקפוץ אל מותו. משירד מהגג, נעצר סיטבון על ידי המשטרה.

בסמוך לשעה 23:30 עלה סיטבון על גג הבניין בן עשר הקומות הנמצא ליד התחנה המרכזית בעיר, ואיים לשים קץ לחייו, בטענה שהשב"כ מתעלל במשפחתו ואינו מאפשר לאחיו לפגוש את פרקליטו או את בני המשפחה. סיטבון סירב לסור מן הגג, למרות הפצרותיהם של השוטרים שהיו במקום.

בעת שעמד על הגג, דרש סיטבון מהמדינה לאפשר לאחיו לראות את עורך דינו. מעמותת "חננו", המסייעת בהגנה על פרלמן וסיטבון, נמסר כי "נוכח הטענות נגד השב"כ, אנו מוסיפים שני עורכי דין נוספים, ודורשים מהשב"כ לאפשר לחשודים לראות עורך דין. זו זכות אלמנטרית. לא ייתכן שבמדינה דמוקרטית יושבים אנשים במאסר ימים ארוכים - בלי לראות עורך דין".


דוד סיטבון, תושב ירושלים בן 28, נעצר בתחילת השבוע בחשד למעורבות במעשים המיוחסים לחיים פרלמן החשוד ברצח פלסטינים בשנות ה-90'. סיטבון חשוד, בין השאר, בגניבת תחמושת מבסיס של צה"ל ומבית פרטי, בשתי פ?ריצות. בדומה לפרלמן, גם על סיטבון נאסר להיפגש עם עורך דינו, עדי קידר. בית המשפט קבע שיש חשש לשיבוש החקירה אם ישוחרר סיטבון, ושלל את טענת סניגורו בדבר הליך לא תקין בכך שלא הותר לו להיפגש עם החשוד.

בימים האחרונים הגיש פרקליטו של סיטבון מספר ערערים ובהם דרש לאפשר למרשו להיפגש עמו. היום ייערך דיון בבית המשפט העליון בעניין ערערו של פרלמן כנגד הארכת האיסור על פגישה עם עורך הדין שלו. לדברי פעיל הימין איתמר בן גביר, מאז מעצרם של פרלמן וסיטבון נאסר עליהם להיפגש עם עורך דין.

עדכון ראשון: 00:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully