וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 הרוגים בשתי תאונות קטלניות הערב בדרום

רמי שני

20.7.2010 / 21:15

ילדה בת 3 נדרסה למוות באזור נבטים לאחר שבן דודה שחרר את בלם היד במשאית השייכת לסבם, והרכב הידרדר ומחץ אותה. בתאונה אחרת ליד אשקלון נהרג אדם אחד וארבעה נפצעו

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: דורון שטיין)

שני בני אדם נהרגו הערב (שלישי) בשתי תאונות קטלניות בדרום הארץ. לפנות ערב נהרגה ילדה בת שלוש כשמשאית השייכת לסבה דרסה אותה סמוך לבסיס נבטים. מחקירה ראשונית עולה כי הסב עצר בכביש 31 בכדי להוריד מטען של כבשים. כשירד מהרכב, נכדו הקטן התיישב במקומו, שחרר את מעצור היד, והרכב הידרדר לאחור ודרס את הילדה. בני המשפחה פינו אותה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, לשם הגיעה ללא רוח חיים. נסיבות התאונה נחקרות.

בתאונה נוספת נהרג אדם אחד וארבעה אחרים נפצעו כאשר משאית התנגשה ברכב פרטי בקטע הכביש שבין צומת יד מרדכי לאשקלון. צוותי כיבוי הוזעקו לזירת התאונה על מנת לחלץ את הפצועים מהרכב הפרטי. מצבו של פצוע אחד, גבר בן 50, מוגדר כקשה והוא סובל מפגיעות בראשו ובבטנו. אדם נוסף נפצע באורח בינוני, ואילו נהג המשאית ואדם נוסף נפצעו באורח קל.

מבדיקה ראשונית עולה, כי המכונית נפגעה מהמשאית בעת שעמדה בשוליים הימניים של הכביש כ-500 מטרים מהכניסה למושב מבקיעים. "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, כל הנפגעים סבלו מפגיעות רב-מערכתיות והיה צורך לטפל בהם במהירות", סיפר לוואלה! חדשות משה (מושון) ועקנין, מנהל שירותי מגן דוד אדום בדרום. הוא הוסיף כי, "הבנו שהם נמצאים במכונית זמן רב והיה צורך לפעול מהר כדי לחלץ אותם".

"לא נשאר מהרכב הפרטי כלום"

עדי ראיה שהגיעו למקום התאונה, תיארו את המראות הקשים: "לא נשאר מהרכב הפרטי כמעט שום דבר", סיפר אלחנן אלטמן, שעבר במקום. "המשאית פשוט הפכה אותו לקופסת גפרורים. אני מקווה שחילצו משם נפגעים בחיים כי זה נראה מאוד קשה", הוסיף אלטמן.

לזירת התאונה ליד אשקלון הוזעקו כוחות גדולים של מגן דוד אדום, כיבוי אש וכוחות הצלה, שחילצו את הנפגעים והעניקו להם טיפול רפואי. "הצוותים פעלו במהירות, כדי להוציא את הנפגעים מהרכב בגלל החשש לחייהם", סיפר להב משה עמר, דובר שירותי הכבאות באזור אשקלון. לדבריו, "היה צריך להפעיל כלים מיוחדים, כדי לנסר את חלקי הרכב שנמרחו על האנשים. במקרים האלה, כל דקה חשובה".

כביש 4, באזור בו ארעה התאונה, הוא נוח לנסיעה ופתוח. לא ברור מדוע לא הבחין נהג המשאית במכונית שעמדה בשוליים. יצוין, כי באזור זה פועלות באופן קבוע ניידות משטרת התנועה והשוטרים עוצרים לא אחת נהגים בשולי הכביש לבדיקת התעודות וכלי הרכב עצמם, ולעיתים גם לצורך מתן דו"חות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully