וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הרופא המרדים: "בשל המחסור מקבלים כל אחד"

אריאל נוי ואיילה חננאל

20.7.2010 / 15:00

יו"ר איגוד המרדימים התייחס למעצרו של הרופא ממקסיקו, החשוד שסימם נשים ואנס אותן. לדבריו, "בגלל המחסור העצום במרדימים, בתי החולים מקבלים בזרועות פתוחות כל בן אדם שרוצה להתמחות בתחום"

עוז מרון

(צילום: עוז מירון, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

פרשת הרופא המרדים ממקסיקו, שנעצר בחשד שסימם ואנס שתי נשים שהכיר באינטרנט, מסעירה גם את עמיתיו הישראליים ושוב העלתה על פני השטח את המצוקה הקיימת בתחום. יו"ר איגוד המרדימים, פרופסור עזריאל פרל, אמר בצהריים (שלישי) לוואלה! חדשות כי "בגלל המחסור העצום במרדימים, בתי החולים ומנהלי מחלקות מקבלים בזרועות פתוחות כל בן אדם שרוצה להתמחות בתחום. אנחנו כמובן בודקים אם יש לו רישיון והוא נמצא תחת פיקוח". פרל הוסיף כי "המחסור במרדימים בארץ הוא קריטי. אנחנו מסתכנים לשנים הקרובות. בין היתר לא יהיו מספיק מרדימים בחדרי ניתוח, נשים לא יקבלו אפידורל".

אתמול נעצר הרופא המרדים חוסה פארה, אזרח מקסיקו בן 46, בחשד שאנס תושבת מודיעין, לאחר שהכיר אותה באמצעות רשת האינטרנט. על פי החש,ד פארה, רופא במקצועו שהגיע לארץ להתמחות בתחום ההרדמה, הזמין את האישה לביתו, שם סימם ואנס אותה. פארה חשוד שאנס אישה נוספת באותה השיטה.

בדיון הארכת מעצרו אמר נציג המשטרה, רס"מ שלומי תמם כי "יש חשש כי אותו אדם שהגיע לישראל לעשות התמחות כרופא מרדים, לקח תרופות מבית חולים, יצר קשר עם הנשים, ניצל את המצב, השתמש בתרופות הללו ויצר סיטואציה של אונס". עוד נטען כי מתלונתן של הנשים עולה, כי "הן מצאו עצמן פתאום עירומות מבלי שהן יודעות מה התרחש". רס"מ תמם הוסיף, כי "מדובר באדם מסוכן לציבור, שאינו תושב ישראל, שהשתמש בחומרים על מנת לבצע את זממו, וניצל נשים תמימות".

מבית החולים אסף הרופא בצריפין בו עבד הרופא המרדים, נמסר בתגובה כי "משרד הבריאות אישר לרופא המרדים להתמחות בבית החולים, זאת במסגרת המחסור העצום שיש ברופאים מרדימים בישראל. הרופא המרדים הגיע ממקסיקו, הוא עבד כחצי שנה בהדסה עין כרם בירושלים, והוא עובד אצלנו כיום כתשעה חודשים. לנו לא היו בעיות עם הרופא. כמו כן, לא היו חסרים לנו חומרים מרדימים בבית החולים". גורמים בבית החולים מסרו לוואלה! חדשות כי יכול להיות שהרופא קנה את החומרים המרדימים בפיצוציות, שם ניתן לקנות כיום סמים המשמשים לאונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully