וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים וחצי מאסר לנהג שדרס ילד וברח

20.7.2010 / 15:02

פיריש אל-חאג' עותמן הורשע בדריסתו ובהפקרתו של ילד בן חמש בכפר אבו גוש. השופט דחה את הסדר הטיעון שהושג בינו ובין הפרקליטות והחמיר בעונשו. "יש להגיב להפקרה בחומרה"

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (שלישי) שנתיים וחצי מאסר בפועל על פיריש אל-חאג' עותמן שהורשע בהפקרה לאחר פגיעה, לאחר שפגע עם רכבו בילד שחצה את הכביש ונמלט מהמקום.

עותמן, שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה, הודה בכך שבחודש מרץ האחרון נהג באבו גוש במהירות גבוהה, עקף רכב שעצר לפני מעבר חצייה ופגע בילד בן חמש שחצה את הכביש עם אמו. כתוצאה מהפגיעה, נפגע הילד בראשו ונזקק לניתוח ולטיפולים ממושכים. עותמן נמלט מהמקום מבלי להושיט לשניים עזרה.

בהסדר הטיעון שהושג בינו לבין הפרקליטות, נקבע שהצדדים יבקשו מבית המשפט לגזור על עותמן שנה וחצי מאסר, אולם השופט רפי כרמל, דחה את ההסדר. לדברי השופט כרמל, "עבירת ההפקרה הפכה לתופעה נפוצה ומכה אנושה, וככזו יש להגיב לגביה בחומרה וללא פשרה".

השופט הוסיף, כי הדרך היחידה לשמור על נהגים והולכי רגל שומרי חוק מפני העבריינים תושג באמצעות ענישה מרתיעה, במיוחד נוכח האכיפה הדלה בשטח. לכן, לדבריו, הוא גזר עליו עונש חמור יותר.

נהג בלי רישיון וביצע שתי תאונות

כמו כן, כתב אישום הוגש היום לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד יעקב שבו, תושב העיר בן 27, הנאשם בשורה של עבירות תנועה בהן גרימת נזק, והפקרה. זאת לאחר שבשלושת החודשים האחרונים הוא היה מעורב בשתי תאונות בזמן שנהג בפסילה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין רונן יצחק מפרקליטות מחוז ירושלים, באפריל האחרון נפסל רישיונו של שבו לאחר שלא הגיע לשימוע במשטרה אליו זומן בעקבות עבירת תנועה קודמת. מספר ימים לאחר מכן הוא פגע מאחור ברכב והסתיר מהשוטר שהגיע לחקור את האירוע את העובדה שנהג ללא רישיון.

לפני כשבוע הוא שוב היה מעורב בתאונה כאשר רכב ובו אישה בהריון ניסה לעצור במפרץ בצד הכביש מכיוון שהיא חוותה צירים. שבו התנגש עם רכבו ברכבה של האישה והחל להימלט מהמקום במהירות גבוהה. תוך כדי ההימלטות ניסה שבו להימלט גם מרכב שהיה עד לתאונה, דלק אחריו וניסה לסמן לו לעצור. שבו נהג בפראות ברחובות העיר עד שנעצר על ידי שוטרים שהקימו מחסום, לאחר שקיבלו דיווח על התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully