וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ביצע מעשי סדום בבתו במשך 7 שנים

איילה חננאל

20.7.2010 / 13:35

תושב ת"א נעצר בחשד שביצע מעשי סדום ומעשים מגונים בבתו מאז היתה בת 6. לטענת המשטרה, האב הודה במיוחס לו ואמר בחקירתו: "חשתי גירוי מיני כלפי בתי, ולא יכולתי לשלוט בעצמי"

תושב תל אביב חשוד בביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום בבתו, כיום בת 13, במשך שבע שנים. החשוד, בן 39, נעצר אתמול ויובא היום (שלישי) לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. לדברי המשטרה, האב הודה בחקירתו במיוחס לו וטען כי ביצע את המעשים מאחר שחש "גירוי מיני כלפי בתי, ולא יכולתי לשלוט בעצמי". האב הוא בעל עבר פלילי בעבירות של אלימות במשפחה.

אתמול הגישה אמה של הילדה תלונה בתחנת המשטרה, לפיה היא חושדת שבעלה נוהג לבצע זה 15 שנה מעשים מגונים באחת מבנותיהן. האם סיפרה בתלונתה כי אחת מבנותיה הקטנות ניגשה אליה במהלך השבוע וסיפרה לה כי ראתה את אביהן מגפף את אחותה בת ה-13 ונוגע בה במקומות מוצנעים.

מהחקירה שנוהלה במחלק החקירות של תחנת המשטרה שכונות בפיקודה של פקד אילנה לוי עלה, כי מאז היתה ילדה בת 6 נהג אביה לנצל הזדמנויות שבהן הם שהו לבד ולבצע בה - לפי החשד - מעשים מגונים ואף מעשי סדום שהמשיכו לסירוגין עד ליום הזה. לטענת המשטרה, גם חקירת הילדה באמצעות חוקר ילדים אישרה את החשדות נגד האב.

לאב ולאם יש עוד 7 ילדים בגילאי 13-6. האם ככל הנראה לא ידעה על המתרחש בביתה עד למקרה בו היתה אחת הבנות עדה לביצוע המעשים. המשטרה בודקת אם ילדים נוספים נפלו קורבן למעשי האב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully