וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חטפו והיכו צעיר כי סיפר שיש לו נשק

רמי שני

19.7.2010 / 16:58

שישה תושבי ערד מואשמים בחטיפת צעיר מביתו, לאחר ששמעו אותו מתרברב כי ברשותו אקדח ורימוני הלם. במהלך החטיפה, הם היכו אותו בכל חלקי גופו וזאת מבלי לדעת שלצעיר אין כלי נשק

כתב אישום על חטיפה, ניסיון סחיטה באיומים, גניבה, החזקת סמים ושלל סעיפים נוספים הוגש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד שישה תושבי ערד. מכתב האישום עולה כי השישה משתייכים לחבורת עבריינים, שחטפה וניסתה לסחוט תושב ערד אחר.

האיש, בשנות העשרים לחייו, הפיץ שמועה בעיר לפיה הוא מחזיק ברשותו אקדח ורימוני הלם. השמועה הגיעה לאוזני החבורה, שהחליטה להעביר לרשותה את אמצעי הלחימה. מכתב האישום עולה כי לפני כשבועיים הם הגיעו אליו ודרשו אותם ממנו. הוא ניסה להסביר להם כי הוא רק התרברב ולמעשה אין ברשותו את כלי הנשק, אולם הם החליטו לקחת אותו לסיבוב במקומות שונים בעיר, בכדי לאתר את הנשק. החבורה העלתה את האיש לרכב תוך שימוש באלימות, כשהם מכים אותו בכל חלקי גופו, אך כמובן שהוא לא היה יכול לספק לחוטפיו את אמצעי הלחימה אותם דרשו.

לפי כתב האישום, בשלב מסוים החזירה החבורה את החטוף לביתו, משם נטלו רכוש רב כדי לאלץ אותו למסור לידיהם את אמצעי הלחימה. מאוחר יותר באותו יום, הוא הצליח לשכנע אותם להביא אותו לבית אמו, שם טען שמוסתר הנשק. בבית אמו הוא הצליח לנעול את עצמו בחדר נפרד והזעיק את המשטרה. כשהבינו שהם עלולים להיעצר, נמלטו החוטפים מהמקום.

האיש נלקח לחקירה, בה פירט את השתלשלות הארועים ואף מסר תיאור מפורט של חבורת העבריינים. ששת החשודים נעצרו בעקבות חקירה מאומצת של משרד החקירות בתחנת משטרת ערד. תוך כדי החקירה, נתפס אצל אחד מהם סם מסוג מריחאונה במשקל של 3.5 קילוגרם. במהלך החקירה אף התברר שחייל בשירות סדיר מכר לחבורה מטען חבלה קטן ושמו הועבר לידי המשטרה הצבאית, שפתחה בחקירה.

במשטרה אמרו היום במהלך הגשת כתב האישום כי השישה לא הודו בעבירות שיוחסו להם, בהן חטיפה, סחיטה באיומים, סחר בסמים ושיבוש הליכי חקירה, אולם לטענת החוקרים השישה קשרו את עצמם לאירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully