וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בפ"ת: האישה התלוננה, בן הזוג לא נעצר

איילה חננאל

19.7.2010 / 17:16

ביהמ"ש האריך ב-7 ימים את מעצרו של בזה צמרה, החשוד ברצח בת זוגו, אלמו מסרט בפ"ת. מסרט התלוננה כי צמרה איים לרצוח אותה כבר לפני חצי שנה, אך במשטרה החליטו לא לבקש את מעצרו

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: יאיר דניאל)

מעצרו של בזה צמרה החשוד ברצח אלמו מסרט הוארך הבוקר (שני) בבית משפט השלום בפתח תקווה בשבעה ימים. צמרה, בן 24 תושב ראשון לציון, חשוד כי דקר אמש למוות את מסרט בביתה בפתח תקווה.

בחודש ינואר האחרון התלוננה מסרט כי צמרה נוהג לתקוף אותה ולאיים כי ירצח אותה. לפני חודש הוגש באמצעות ענף התביעות של מחוז מרכז, כתב אישום נגד צמרה. על פי כתב האישום, ניסה צמרה להרוג את אשתו בארבעה מקרים שונים. בין היתר, הוא ניסה לחנוק אותה בשנתה, משך בשערותיה והיכה אותה.

למרות שהתלונה הוגשה כבר בחודש ינואר, חלפה חצי שנה עד להגשת כתב האישום, והדיון הראשון בנושא נקבע לשנת 2011. בנוסף, החליטו במשטרה שלא לבקש את מעצרו של צמרה והוא שוחרר בערבות של 5,000 שקלים.

פרקליטתו של צמרה, עורכת הדין תרצה קינן, אמרה לאחר הדיון כי "המצב הנפשי שלו רגיש. בסך הכל מדובר באדם צעיר שעלה ארצה לפני זמן קצר, הוא אינו דובר השפה, אינו מעורה בתרבות. כרגע יש הסכמה להמשך החקירה, אך ביקשנו לצמצם את ימי המעצר. נמתין לתוצאות החקירה".

עורכת הדין אדנקו סבהט, המייצגת אף היא את צמרה, אמרה כי הוא ביקש עזרה רפואית במשך תקופה ארוכה. "עצם המעצר וכל מה שקורה מסביב, רק מסלים את מצבו הנפשי. הוא פנה לרופא משפחה מספר פעמים במשך שנה תמימה. הוא ביקש להפנות אותו לבדיקה פסיכיאטרית ולטיפול פסיכיאטרי. הוא הופנה לבדיקות, אך לא קיבל טיפול פסיכיאטרי בפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully