וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם השוטר שנורה למוות: למנוע אוכל מהרוצחים

רמי שני

19.7.2010 / 14:04

דליה סופר, אמו של השוטר שוקי סופר שנרצח בידי מחבלים בדרום הר חברון, הגיבה למעצר החשודים ברצח בנה. לדבריה, יש "לנהוג בהם כמו במדינות ערב, לעשות עין תחת עין"

יח"צ - חד פעמי

(צילום ארכיון: הצלה יו"ש, עריכה: יאיר דניאל)

"היום זהו יום ההולדת של הבן שלי. מה ינחם אותי? אנחנו צריכים לנהוג כמו במדינות ערב, לעשות עין תחת עין". כך אמרה היום דליה סופר, אמו של השוטר יהושוע (שוקי) סופר, שנרצח על ידי מחבלים בדרום הר חברון, לאחר שנודע לה על לכידת חוליית החמאס החשודה ברצח בנה.

"כמו שהבן שלי מתחת לאדמה, ככה צריך לנהוג בהם: למנוע מהם אוכל, ביקורים וכדומה. אני צריכה ללכת לבקר את הבן שלי,שמתחת לאדמה. הם רוצחים. הם חיות. שום דבר לא יקל עליי", הוסיפה אמו.

היום הותר לפרסום כי שמונה ימים לאחר הפיגוע נעצרה חולייה של חמאס שביצעה על פי החשד את הפיגוע. חלק מחברי החולייה, בשנות ה-20 לחייהם, היו עצורים בעבר בישראל. לצורך ביצוע הפיגוע ערכו החשודים סיורים מקדימים באזור ואף רכשו כיפות ופאה נוכרית. מחקירת השב"כ עולה עוד, כי החשודים הקימו את החולייה לצורך ביצוע פיגועים ובין היתר תכננו לחטוף חייל בצומת גוש עציון לצרכי מיקוח. לצורך ביצוע הפיגועים הם הצטיידו באמצעי לחימה שהוחבאו בהרי חברון, ובהם שלושה רובים מסוג קלאצ'ניקוב.

גם השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' התייחס ללכידת החולייה. השר התקשר לאביו של סופר, ושוחח עמו על תפיסת חוליית המחבלים שאחראית לרצח בנו. לדברי אהרונוביץ', "לפני חודש, כאשר ביקרתי את אביו של הנרצח, הבטחתי לו באופן אישי שנעשה הכל על מנת לתפוס את המחבלים. סופר היה מטובי בנינו ולוחם אמתי של המשטרה. אני מודה למשטרה, לצה"ל ולשב"כ על הפעולה. טרור החמאס הרצחני מנסה לשלוח את טלפיו לכל מקום, אך מדינת ישראל באה דין עם מחבלים מתועבים".

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ דודי כהן, התייחס גם הוא ללכידה. לדברי כהן, "שוטרי משטרת ישראל נמצאים תחת איום מתמיד, ביטחוני ופלילי. על הציבור לדעת שהאיום נתפס כאתגר ורק מעצים את היכולות המוטיבציה והנחישות של השוטרים ולוחמי מג"ב. חקירה נמרצת ואיכותית של השב"כ בשיתוף מחוז ש"י וצה"ל הובילה לפענוח ההתנקשות ולאיתור המרצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully