וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 13 נפלה קורבן לאונס קבוצתי, אחד הורשע

קובי מנדל

19.7.2010 / 10:41

בית המשפט הרשיע צעיר בן 29 מכפר ראמה שבצפון, באונס ובמעשה סדום של נערה בת 13 מכרמיאל. לטענת הקטינה, לא פחות משבעה בני אדם נוספים השתתפו באונס, והחקירה נגד שניים מהם נמשכת

בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע הבוקר (שני) את חוסם עוואד, צעיר בן 29 מהכפר ראמה, באונס ובביצוע מעשה סדום בקטינה בת 13 מכרמיאל. עוואד היה אחד מבין שמונה בני אדם שלפי החשד השתתפו באונס הצעירה, אלא שרק אותו הצליחה המשטרה לקשור לאירוע. נגד שני חשודים נוספים שאותרו נמשכת החקירה. ב-18 בינואר 2009 נלקחה הקטינה על ידי שני אלמונים ובניגוד לרצונה מכרמיאל לשישה מוקדים שונים בכפרים בגליל. אליהם הצטרפו עוואד וכן מספר גברים נוספים והחלו לאנוס אותה ולבצע בה מעשה סדום.

משם הועברה הנערה ל"צימר" במושב שזור שבצפון, שם המשיכו הגברים לבצע בה את זממם. לטענת הקורבן, לא פחות משמונה גברים השתתפו במעשים, אלא שהראיות שנאספו קשרו רק את עוואד לאירוע. כאמור, שני חשודים נוספים נעצרו בפרשה, אולם עקבות ה-DNA שנמצאו בזירה מקשרות את עוואד למעשים. המקרה אירע בעת שהנערה שהתה באשפוז יום בבית חולים פסיכיאטרי, לאחר שלטענתה עברה אונס במשך יממה שלמה על ידי שלושה בני אדם שלושה חודשים לפני כן.

לטענת הנערה, שניים מהגברים שנטלו חלק באונס הראשון, השתתפו גם באונס שאירע בצימר בשזור. בתגובה לעקבות הזרע שנמצאו על טבורה ועל חזייתה של המתלוננת, טען עוואד במשפטו כי בילה בצימר עם חברתו וייתכן שעקבות אלו עברו לצעירה משימוש בשמיכות ובסדינים במקום. אלא שהשופט אברהם אליקים לא קיבל עמדה זו, שכן מבדיקה רפואית שעברה הקטינה בבית החולים לאחר שהתלוננה במשטרה נמצא כי אכן בוצע בה אונס.

אליקים הוסיף כי עדותה של הקטינה היתה "מעוררת הערכה באשר לכוחות הנפש שלה, במיוחד לאחר האירועים הקשים אותם חוותה וראוי לציון רצונה להתמודד עם המציאות ולהוכיח את טענותיה". בנוגע לעדותו של עוואד, טען השופט כי היא איננה אמינה וש"שוכנע מעבר לכל ספק סביר כי הנאשם היה באירוע, ביצע את המיוחס לו בכתב האישום והותיר על גופה ובגדיה של המתלוננת את סימני הזיהוי".

בנוסף, קבע השופט כי עוואד אינו קשור לאירועים שהתרחשו בטרם הגיעו החשודים לצימר, ולכן זיכה את עוואד מעבירות אל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully