וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן:

פנחס וולף

19.7.2010 / 10:32

בתוך כך, ליברמן וראש הממשלה בנימין נתניהו צפויים לערוך הערב פגישת פיוס בניסיון ליישר את ההדורים ביניהם. בפגישה ידונו השניים בנושא אישור תקציב המדינה בממשלה ובהצעת חוק הגיור, כפי שהוגשה בידי ח"כ דוד רותם מטעם מפלגתו של ליברמן. מקורבים לראש הממשלה אמרו כי ניתן להגיע להסכם בעניין התקציב, אולם הוסיפו כי נתניהו לא יתפשר בסוגיית חוק הגיור, לפיו יעבור הגיור לידי הרבנות הראשית בלבד.

המתיחות בין נתניהו לליברמן החריפה באחרונה, מאז פגישת שר התשתיות בנימין בן אליעזר, עם שר החוץ הטורקי ללא ידיעת ליברמן. בנוסף, נתניהו וליברמן אינם רואים עין בעין בשורה של מינויים במשרד החוץ, הבכיר ביניהם - שגריר ישראל באו"ם. בנוסף, השניים חלוקים ביניהם לגבי חוק הגיור ודרישות תקציביות של ישראל ביתנו.

נתניהו אמר אתמול בישיבת הממשלה כי יתנגד לחקיקת הגיור המוצעת שלדבריו, עלולה ליצור קרע בעם היהודי. "ייעשו מאמצים להסיר בהסכמה את הצעת החוק אך אם לא תוסר אבקש מחברי הליכוד ומשאר סיעות הקואליציה להתנגד להצעה", אמר נתניהו.

בכל הנוגע לסוגיית תקציב המדינה, האשימו גורמים במפלגת "ישראל ביתנו" את נתניהו ואת שר האוצר יובל שטייניץ כי הם אינם עומדים בסיכומים עם המפלגה. לדבריהם, לא נוהל עם "ישראל ביתנו" משא ומתן הוגן על דרישות התקציב שלה, וניתנה עדיפות לסיומם של המגעים עם מפלגת העבודה וש"ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully