וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חנק את אם חברו למוות - ויצא לקניות

19.7.2010 / 13:02

תושב רחובות מואשם כי שדד ורצח את רחל שניידר בת ה-76 בדירתה. לפי כתב האישום, הוא היה מיודד עם בנה של המנוחה וכך ידע שיש כספת בדירה

עוז מרון

(צילום: עוז מרון. עריכה: גדי וינסטוק)

כתב אישום הוגש בצהריים (שני) לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה נגד ישראל אפרתי, תושב רחובות בן 59, המואשם שרצח ושדד את רחל שניידר בת ה-76 ברחובות בתחילת החודש.

עורכת הדין אנה אבידוב מפרקליטות מחוז מרכז, ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. על פי בקשת המעצר, בידי הפרקליטות ממצאי DNA וטביעות אצבע של אפרתי שנמצאו בזירה. הוא עצמו מכחיש את המיוחס לו.

על פי כתב האישום, אפרתי, שעבד כקבלן שיפוצים וצביעות, היה מיודד עם בנה של שניידר, מוטי, מאז ילדותם. בעקבות זאת, ידע כי בביתה של שניידר יש כספת השייכת לבן וטמונה בארון בגדים בחדרו. לטענת הפרקליטות, לפני כחודש הגיע אפרתי לדירה, לאחר שהבן ביקש ממנו לצבוע את חדרו, ולאחר סיום עבודת הצביעה, שילם מוטי בכסף שהוציא מהכספת בחדר.

מכתב האישום עולה עוד, כי לאחר גירושיו נותר אפרתי חסר כל והתגורר במחסן. בשנה שעברה, הוא הכיר אישה באמצעות האינטרנט, ולאחר שהציג עצמו בפניה כאדם אמיד ובעל נכסים, היא הזמינה אותו להתגורר עמה בדירתה בתל-אביב.

חנק אותה בכרית

אולם לאחר שנפרצה דירתה ונגנב ממנה סכום כסף גדול במזומן, שחלקו נמצא ברשותו של אפרתי, היא סילקה אותו מהדירה. עם זאת, היא הסכימה לקבלו בחזרה אם יחזיר אליה את רכושה שגנב, שכלל 1,700 שקל השייכים לבנה. ביום למחרת הוא ניגש לביתם של רחל ומוטי שניידר, והמתין ליציאתה של רחל לטיול הבוקר עם כלבה, כפי שעשתה בכל יום. כשהיא יצאה מהבית נכנס אפרתי לדירה, פתח את הכספת באמצעות מפתח שהשאיר הבן מוטי במנעול, והוציא מתוכה 2,000 שקלים במזומן.

אולם, תוך כדי השוד שבה רחל לבית. אז, לפי כתב האישום, הוא לפת אותה בכוח, תוך חסימת פיה ונחיריה בעזרת מגבת שנטל מהמטבח, וגרר אותה לחדרה. תוך כדי כך, נשמטו השיניים התותבות של רחל מפיה, וכפפות גומי שעטה אפרתי בזמן השוד נקרעו. הוא הטיל את רחל על מיטתה, וחנק אותה למוות עם המגבת.

לטענת הפרקליטות, לאחר הרצח יצא אפרתי למרכז העיר רחובות, שם ערך קניות והחזיר חובות כספיים קטנים, וכן התקשר לבת זוגו לשעבר, והודיע לה שיחזיר לה 1,000 שקל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully