וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח בת זוגו בפ"ת: "היא דחפה אותי"

איילה חננאל ואריאל נוי

19.7.2010 / 12:02

מעצרו של בזה צמרה, החשוד ברצח בת זוגו עמרו מסרט בפתח תקווה, הוארך בשבוע. לדברי המשטרה, הוא הודה במעשים המיוחסים לו ואמר בחקירתו: "היא לא נתנה לי לקחת את הילד שלי ודחפה אותי"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: גדי וינסטוק)

מעצרו של בזה צמרה, החשוד ברצח בת זוגו עלמו מסרט, הוארך הבוקר (שני) בבית משפט השלום בפתח תקווה בשבעה ימים. צמרה, בן 24 תושב ראשון לציון, חשוד כי דקר אמש למוות את מסרט בביתה בפתח תקווה. לטענת המשטרה, כבר אתמול בשעות הערב הודה צמרה ברצח ושחזר את המעשים. הוא סיפר לחוקרים, כי סמוך לשעה שבע בערב הוא הגיע לקחת את בנו, "והיא לא נתנה לי לקחת את הילד שלי ודחפה אותי". לאחר שהגיעה למקום ניידת משטרה שהוזעקה על ידי השכנים ולקחה את מסרט, המתין לה צמרה מתחת לביתה עד לשובה ואז - לפי החשד - הוא דקר אותה למוות. לדברי המשטרה, בחקירתו הביע החשוד חרטה ואמר כי הוא מצטער על מעשיו.

בתוך כך, המשטרה ערכה הבוקר הערכת מצב, בהשתתפות מפקד מחוז המרכז ניצב בנצי בסאו, ומפקד מרחב השרון, תת ניצב שמעון שומרוני בעקבות הרצח. מהמשטרה נמסר, כי מבדיקה מבצעית של התנהלות תחנת פתח תקווה עולה שהתחנה תפקדה ללא דופי, זאת לאחר שהתברר כי בערב הרצח התלוננה מסרט במשטרה על אלימות המופנית כלפיה כביכול על ידי בן זוגה.

"לאחר שהוגשה תלונה, ננקטו כל האמצעים למניעת פגיעה בקורבן", נמסר מהמשטרה. כמו כן נטען כי מסרט התבקשה לאחר הגשת תלונתה לא לעזוב את התחנה ללא ליווי משטרתי לביתה, אך לא עשתה כן. עוד מסרה המשטרה כי "מראשית האירוע ניכר כי החוקרים באירוע התייחסו אליו באופן חמור ביותר, גבו תלונה מסודרת וארוכה למרות קשיי השפה וביקשו ממנה להמתין, סיומו של האירוע במקרה הטרגי והמצער שאירע".

מסרט, צעירה בת 20 ואם לילד בן שלוש, נדקרה אמש למוות מחוץ לבניין ברחוב ההגנה בפתח תקווה. צוות של מגן דוד אדום ממרחב ירקון שהגיע למקום מצא את מסרט כאשר היא סובלת מפצעי דקירה בכל חלקי גופה, ונאלץ לקבוע את מותה. בנם המשותף של הזוג, בן השלוש, המתין בזירת הרצח. הילד נלקח על ידי שירותי הרווחה.

בני הזוג לא התחתנו באופן רשמי והיו פרודים במשך השנה האחרונה. כבר לפני כשנה הגישה מסרט תלונה נגד בן זוגה על כך שאיים לקחת את ילדם המשותף. השכנים ציינו כי ידעו על מערכת היחסים בין השניים, אותה הגדירו כ"בעייתית". לדבריהם, בן הזוג היה נוהג להגיע לדירתה של מסרט, אשר עברה להתגורר בעיר לפני זמן קצר, ולגדף אותה.

עדכון ראשון - 8:22

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully