וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נדקרה למוות, הבן המתין למשטרה לצידה

איילה חננאל ואריאל נוי

19.7.2010 / 2:15

בן 24 חשוד שדקר למוות את בת זוגו, עלמו מסרט, בת ה-20 בכניסה לביתה בפ"ת, על רקע מאבק חסות על בנם. מוקדם יותר הגישה מסרט תלונה נגד הגבר אך לא חיכתה לניידת שתחזיר אותה לביתה. הילד המתין למשטרה לצד אימו המדממת

עלמו מסרט, צעירה בת 20, אם לילד בן שלוש, נדקרה אמש (ראשון) למוות מחוץ לבניין ברחוב ההגנה בפתח תקווה. צוות של מגן דוד אדום מרחב ירקון שהגיע למקום מצא את מסרט כאשר היא דקורה בכל חלקי גופה, ונאלץ לקבוע את מותה. בנם המשותף של הזוג, בן השלוש, המתין במקום הרצח לכוחות המשטרה מתחנת פתח תקווה. בן זוגה, החשוד במעשה, נעצר על ידי המשטרה והודה בחשדות. הילד נלקח על ידי שירותי הרווחה.

מהמשטרה נמסר, כי בשעות הערב התקבל דיווח מאחד השכנים על גבר שמכה אישה באמצע הרחוב. כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו את בן זוגה של הנרצחת בקרבת מקום. על פי החשד, הוא ארב למסרט בכניסה לבניין מגוריה. אז התנפל עליה, והחל לדקור אותה בסכין בכל חלקי גופה, פעמים רבות. הוא השאיר את הסכין נעוצה בגופה. מחקירה ראשונית עולה כי מסרט ניגשה בשעות הערב לתחנת המשטרה בעיר על מנת להגיש תלונה נגד הגבר.

בני הזוג לא התחתנו באופן רשמי והיו פרודים במשך השנה האחרונה. כבר לפני כשנה הגישה מסרט תלונה נגד בן זוגה בראשון לציון על כך שאיים לקחת את ילדם המשותף ומהמשטרה נמסר כי בשעות הערב הגיעה האישה לתחנת המשטרה בפתח תקווה והתלוננה נגד בעלה בטענה שהוא מאיים עליה בשנית שיקח ממנה את הילד.

גורמים במרחב השרון אומרים שאחרי הגשת התלונה האישה נתבקשה להמתין עד שניידת תקח אותה חזרה הביתה, אך מסיבה כלשהי לא עשתה כן והחלה לצעוד לביתה לבדה. כשהבחינו שהיא הלכה בלעדיהם, ניידת יצאה לחפש אחריה ובמהלך הנסיעה התקבל הדיווח על הדקירה.

השכנים סיפרו לחוקרי המשטרה כי כבר בשעות הערב דיווחו על צעקות בין בני הזוג ובעקבות כך הגיעו למקום ניידת משטרה. השכנים ציינו כי ידעו על מערכת היחסים בין השניים, אותה הגדירו כ"בעייתית". לדבריהם, בן הזוג היה נוהג להגיע לדירתה של מסרט, אשר עברה להתגורר בעיר לפני זמן קצר, ולגדף אותה.

עדכון ראשון: 22:51 18.7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully