וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין צה"ל נעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים

איילה חננאל

18.7.2010 / 19:24

קצין ביחידה סודית בצה"ל נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בשתי נשים במרכז רמלה. במשטרה חושדים כי הקצין הטריד נשים נוספות. זהו קצין צה"ל השני שנעצר החודש בחשד לביצוע עבירות מין

קצין ביחידה סודית בצה"ל, תושב מודיעין בן 22, נעצר היום (ראשון) בחשד שביצע מעשים מגונים בשתי נשים ברמלה. בית משפט השלום ברמלה האריך את מעצרו של החשוד ביומיים.

על פי החשד, נגע הצעיר במקומות אינטימיים בגופן של השתיים בעת ששהו במרכז העיר ברמלה, ולאחר מכן נמלט מהמקום. השתיים הגישו תלונה במשטרה ולאחר מספר דקות נעצר הקצין.

על פי החשד, הקצין קשור למקרי תקיפה ומעשים מגונים של שתי נשים נוספות בשבועות האחרונים. כמו כן, במשטרה חושדים כי הקצין אחראי גם למספר מקרי תקיפה מינית של נערות שאירעו בעיר מודיעין בחודשים האחרונים.

החשד: ישנם קורבנות נוספים

מהמשטרה נמסר, כי החקירה בעניינו תימשך, וכי נבדק החשד כי הקצין קשור למקרים דומים נוספים. בדיון הארכת המעצר, אמר נציג המשטרה כי "יש לא רק קורבן אחד. היו בנות שהוא ביצע בהן מעשה מגונה ובמקביל הגיעו בנות שלא היו קשורות לאירוע הזה וזיהו אותו באופן ספונטאני".

פרקליטו של החשוד, עורך הדין גיורא זילברשטיין, אמר כי מרשו מכחיש את החשדות נגדו, והוסיף כי "מסדר הזיהוי שנערך לו בשטח הינו פסול בעליל ועל המשטרה היה לבצע מסדר זיהוי חי, דבר שלאחר שיתבצע, אני מקווה שיוכח כי מרשי איננו העבריין שמחפשים במשטרה".

לאחרונה, אירעו מספר מקרים נוספים של קצינים בצה"ל שנחשדו שהטרידו מינית נשים ונערות. בשבוע שעבר הוגש כתב אישום חמור נגד אייל נחום, קצין צה"ל בקבע בן 25. לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד דפנה יבין מפרקליטות מחוז ת"א, מיוחסות לנחום 11 עבירות של בעילה אסורה ומעשי סדום בהסכמה, סחיטה באיומים, הטרדות מיניות ונסיונות להטרדות מיניות.

מכתב האישום עולה כי ב-4 שנים האחרונות קיים נחום קשר עם קטינות באמצעות הצ'ט באתר "שוקס" באינטרנט, המשמש ילדים ובני נוער, תוך שהוא מציג עצמו כבן 15- 16. במהלך השיחות הרבה בכתיבה של תכניים מיניים, ביקש מחלק מהקטינות להפעיל מצלמה והנחה אותן כיצד לגעת בגופן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully