וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתת לכלב קצת אהבה

נדב גל

18.7.2010 / 16:55

פעילים של יהודה וישראל מזמינים אתכם לבוא לכלביית צער בעלי חיים ביום שלישי הקרוב, ולעשות קצת גוד טיים לכלבים הרבים הנמצאים שם

ביום שלישי הקרוב (20.7) תתקיים התנדבות של יהודה וישראל בכלביה של צער בעלי חיים בתל אביב. וואלה! בעלי חיים מברכת התנדבויות מסוג זה ולכן תפסנו את טלי, יזמת הפעילות מיהודה וישראל לשיחה קצרה.

שלום טלי, ספרי לנו למה החלטתם להתנדב דווקא בכלביה של צער בעלי חיים?

אנחנו צוות מעורבות חברתית הפועל ב"יהודה וישראל" המחולק לשלושה תתי צוותים. כל תת צוות פועל בנישה אחרת, כשתת הצוות שאני פועלת בו פועל למען איכות הסביבה ובעלי חיים. התחלנו לברר על כלביות בעיר אך רוב הכלביות היו רחוקות או לא זמינות. לבסוף בחרנו בצער בעלי חיים אשר ממוקמת בתל אביב והתאריך שהם הציעו לנו התאים לנו.

מה אתם מתכננים לעשות בהתנדבות הזאת?

התוכנית היא להגיע אל הכלבייה של צער בעלי חיים בשעה 13:00, שם יעשה תדרוך קצר על המקום ועל העמותה. לאחר מכן יעשו לנו סיור במקום. לבסוף אנחנו מתכננים לטייל עם הכלבים ולשחק איתם. מי שלא מעוניין לבוא במגע ישיר עם הכלבים יוכל לעזור בשיפור תנאי המחיה של הכלבים במקום. כל התנדבות היא מבורכת.

האם כל מי שרוצה יכול להשתתף בהתנדבות?

הפעילות מיועדת לבני נוער מגיל 14 עד 18.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

האם את חושבת שמעבר להתנדבות עצמה, יש כאן אספקט חינוכי כלפי המתנדבים?

אני חושבת שלכל התנדבות יש ערך מוסף. השאלה היא איפה. גם כאן, אם אתה מתנדב למען מישהו אחר אז אתה לומד להכיר אותו הרבה יותר טוב. אני משערת שמי שיגיע להתנדבות ויכיר את בעלי החיים מקרוב לא ירצה לפגוע בהם. האמת היא שעוד לא עשינו את ההתנדבות ואני עדיין לא יודעת איך ממש זה יהיה אבל אני מצפה שתהיה לנו חוויה מרתקת.

האם את ממליצה לקוראי וואלה! בעלי חיים להתנדב למען בעלי חיים? מדוע?

בוודאי שאני ממליצה. מי שאוהב בעלי חיים ולא מעוניין רק לקרוא עליהם אלא גם לבוא איתם במגע ישיר מאד ולהכיר אותם באופן אישי וחם יותר- מאד מומלץ להגיע להתנדבות הזאת (או להתנדבויות אחרות) למען בעלי החיים.

ולסיום, משהו שאת רוצה להוסיף?

ההתנדבות תתקיים בכלבייה של צער בעלי חיים ביום שלישי הקרוב . הכלבייה ממוקמת ברחוב הרצל 159, תל אביב. ניתן להגיע למועדון של יהודה וישראל (אלנבי 34, תל אביב) בשעה 12:00 ומשם תצא הסעה אל ההתנדבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully