וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשע שנות מאסר לגבר שתקף מינית ארבע נשים

גלעד גרוסמן

18.7.2010 / 17:20

ביהמ"ש גזר תשע שנות מאסר על שלמה דהן, תושב ירושלים בן 36, שתקף מינית ארבע נשים ואיים על אישה נוספת. באחד המקרים, אנס את אחת מידידותיו מספר ימים לאחר שעברה הפלה

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (ראשון) תשע שנות מאסר על שלמה דהן, תושב העיר בן 36, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בשורה של עבירות מין שביצע בארבע נשים אותן הכיר באמצעות האינטרנט, וכן באיומים כלפי אישה נוספת.

על פי כתב האישום המתוקן שגובש נגדו, דהן נהג לשכנע את הנשים להגיע לדירתו, שם תקף אותן. על פי האישום הראשון שמיוחס לו, הכיר דהן את המתלוננת דרך ידידתה. השניים קבעו להיפגש והוא אסף אותה במכוניתו בכניסה לירושלים. במהלך הנסיעה אמר לה דהן שהוא חוטף אותה. היא חשבה שהוא מתבדח, אולם הוא סירב לספר לה לאן הוא מסיע אותה, ולקח אותה לביתו.

מכיוון שחשבה שידידתה מכירה אותו היטב, הסכימה להיכנס עמו לדירה. שם הוא תקף אותה כשישבה על הספה, ולאחר מכן הדף אותה לחדרו ואילץ אותה לבצע בו מין אוראלי. במקרה אחר הוא אנס צעירה שפגש לאחר שהשקה אותה במשקה אלכוהולי. הצעירה הגיעה למצב של ערפול חושים לאחר ששתתה את המשקה, אז ניצל דהן את מצבה ואנס אותה. במקרה נוסף אנס את אחת מידידותיו מספר ימים לאחר שעברה הפלה.

דהן הורשע בשני מקרי אונס, שני מקרים של מעשים מגונים, בביצוע מעשה סדום באישה אחת, בביצוע מעשים מגונים במתלוננת נוספת וכן באיומים. בית המשפט חייב אותו לפצות את הנשים בסכום כולל של 71 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully