וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח אדם שניהל קשר רומנטי עם קרובתו

קובי מנדל

18.7.2010 / 15:02

עאדל מחאגנה בן 24 מאום אל פחם מואשם ברצח מוחמד מוסטפא אבו שקרה במהלך עימות בין השניים. לטענת התביעה, הרקע לסכסוך הוא יחסי קרבה בין הנאשם לקרובת משפחתו של הנרצח

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד עאדל מחאגנה בן 24 מאום אל פחם, בגין רציחתו של מוחמד מוסטפא אבו שקרא בחודש שעבר. בנוסף מואשם מחאגנה גם בניסיון רצח, עבירה בנשק ובשיבוש הליכי משפט.

לטענת התביעה, הנאשם הסתכסך עם הנרצח בעקבות יחסי קרבה בין הנאשם לקרובת משפחתו של הנרצח. לפי כתב האישום, מחאגנה עבר בסוף החודש שעבר ליד חנות חשמל באום אל פחם שבה עבד הנרצח וכי בין השניים התפתחה קטטה.

התביעה טוענת כי במהלך הקטטה או לאחריה גמלה בלבו של הנאשם ההחלטה לגרום למותו של הנרצח. כתב האישום מפרט עוד כי מחאגנה הצטייד באקדח טעון אותו נשא שלא כדין וחזר לחנות כעשר דקות לאחר הקטטה בכוונה להמית את המנוח. הנרצח, אבו שקרה, ישב באותה עת מחוץ לחנות וכשהבחין בנאשם קם לעברו. כאשר היו המנוח והנאשם במרחק קצר של מטרים ספורים אחד מהשני, שלף הנאשם את אקדחו וירה שני כדורים לעבר פלג גופו העליון בכוונה להמיתו.

אחד מהקליעים שנורו לעבר הנרצח פגע בבטנו וקליע נוסף פגע בבית החזה שלו. כתוצאה מהירי, אבו שקרה נהרג. לאחר מכן כיוון הנאשם את האקדח לעבר חברו של לעבודה של הנרצח וירה לעבר פלג גופו העליון. החבר הטה את גופו וניצל בנס. לאחר ביצוע הרצח, הנאשם נמלט מהמקום, העלים את האקדח ואת הטלפון הנייד שלו, זרק את בגדיו לפח האשפה והסתתר. מספר ימים לאחר המקרה הוא הסגיר את עצמו למשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully