וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט: השרים לא מתלהבים לראות את המאהל

אריאל נוי

18.7.2010 / 11:06

משפחתו של גלעד שליט ועשרות פעילים מפגינים מול ישיבת הממשלה בירושלים. "השרים מסתכלים מאחורי הוילונות הכהים של מכוניות השרד, אבל הם לא יוכלו להתעלם מהקולות שהם שומעים כאן"

משפחתו של החייל החטוף גלעד שליט מפגינה הבוקר (ראשון) מול משרד ראש הממשלה, עד תום ישיבת הממשלה שנערכת במקום. משפחת שליט קוראת לבנימין נתניהו, לקראת יציאתו למצרים לפגישה עם הנשיא חוסני מובארק, לנקוט ב"צעדים יזומים לשחרורו של גלעד".

לאחר שהעבירו את השבת באוהל המחאה בירושלים, הניפו נעם ואביבה שליט שלטים וקראו אף קריאות שונות לעבר השרים שעשו את דרכם לישיבת הממשלה.אף אחד מהשרים לא הגיב. "השרים לא מתלהבים מהמראות שהם רואים כאן" אמר אביו של גלעד, נעם שליט לגלי צה"ל, "הם מסתכלים מאחורי הוילונות הכהים של מכוניות השרד, אבל נראה לי שהם לא יוכלו להתעלם מהקולות שהם שומעים כאן. במשך שלושת השבועות האחרונים יצא עם ישראל בהמוניו וקרא לשחרורו המיידי של גלעד", אמר שליט."הגיע הזמן שהם יתמכו בעסקה. גלעד נמק במרתפי החמאס ומישהו חייב לעשות משהו"" סיכם.

ראש מטה המאבק למען שליט, שמשון ליבמן, טמאלוואלה חדשות: "שאותם שרים יסתכלו לאביבה ונועם בעיניים. זו המטרה שלנו כאן. נשב כאן ובכל מקום שראש הממשלה יגיע אליו, במטרה להזכיר לו שגלעד עדיין בשבי".

בשיחה עם וואלה! חדשות אמר אמש נעם שליט שליט, כי "מגיעים למאהל מאות אנשים, גם במשך השבת. כנראה שנהיה מול ישיבת הממשלה מדי שבוע בימי ראשון. אנחנו קוראים לאנשים להגיע ולתבוע את השבתו של גלעד, מידי ממשלת ישראל ששלחה את גלעד".

שליט התייחס גם לפרסום בעיתון המצרי "אל-מסריון", לפיו מצרים, חמאס וארה"ב מנהלות בימים אלו מגעים במטרה לאפשר לנשיאי ארה"ב לשעבר ביל קלינטון וג'ימי קרטר לבקר ברצועת עזה, ולדון עם בכירי חמאס בעניין עסקת שחרורו של גלעד. שליט אמר כי "שמעתי על הפרסום בעיתון המצרי, אך אינני מכיר תיווך כזה. כרגע קיים תיווך גרמני, ואין בלתו. אנחנו תובעים מראש הממשלה לעשות כל מה שצריך להשיב את גלעד, זה תפקידו וזה סמכותו. לא נראה לי שקבלני משנה יוכלו לעזור".

עדכון ראשון: 9:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully