וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט: "קבלני משנה לא יעזרו בשחרור בני"

אורי ערן

18.7.2010 / 0:00

בעקבות הדיווחים בעיתונות המצרית על אפשרות של תיווך אמריקאי בעסקת שליט, אמר נעם שליט לוואלה! חדשות: "אינני מכיר שום תיווך מלבד התיווך הגרמני, אך לא נראה לי שקבלני משנה יוכלו לעזור"

נעם שליט התייחס אמש (שבת) לפרסום בעיתון המצרי "אל-מסריון", לפיו מצרים, חמאס וארה"ב מנהלות בימים אלו מגעים במטרה לאפשר לנשיאי ארה"ב לשעבר ביל קלינטון וג'ימי קרטר לבקר ברצועת עזה, ולדון עם בכירי חמאס בעניין עסקת שליט.

בשיחה עם וואלה! חדשות אמר נעם שליט: "שמעתי על הפרסום בעיתון המצרי, אך אינני מכיר תיווך כזה. כרגע קיים תיווך גרמני, ואין בלתו. אנחנו תובעים מראש הממשלה לעשות כל מה שצריך להשיב את גלעד, זה תפקידו וזה סמכותו. לא נראה לי שקבלני משנה יוכלו לעזור".

שליט התייחס גם להמשך הפעילות במאהל המחאה הממוקם מול מעון ראש הממשלה בירושלים. לדבריו, "מגיעים מאות אנשים גם במשך השבת. מחר בבוקר נפגין מול ישיבת הממשלה במשרד ראש הממשלה. כנראה שנהיה שם מדי שבוע בימי ראשון. אנחנו קוראים לאנשים להגיע ולתבוע את השבתו של גלעד מידי ממשלת ישראל ששלחה את גלעד".

כאמור, אתמול פרסם העיתון המצרי "אל-מסריון" כי מצרים חמאס וארה"ב מנהלות מגעים בכדי לאפשר את ביקורם של קלינטון וקרטר ברצועה. על פי הדיווח, שני הנשיאים לשעבר צפויים לדון עם בכירי חמאס ברצועה בשורה של נושאים, ובראשם עסקת שליט. מועד הביקור טרם נקבע.

עוד דיווח העיתון כי בנוסף לדיונים על עסקת שליט בין ישראל לחמאס, צפויים שני המנהיגים לדון במצור הישראלי המוטל על רצועת עזה. העיתון הוסיף כי השניים יציעו לחמאס הסרת הבידוד הבינלאומי מעל הארגון והכרה בו בזירה הבינלאומית בתמורה לביטחונות שיעניק לוושינגטון.

עדכון ראשון: 20:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully