וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הצית את רכבי משפחת המחזאי שמואל הספרי?

איילה חננאל ואייל דץ

17.7.2010 / 13:30

מכוניתו של המחזאי ואחד מיוזמי תנועת "השמאל הלאומי" וכן מכוניתה של בת זוגו של בנו הוצתו הלילה בחניית ביתם שביפו. הספרי שולל קשר בין האירוע לפעילותו הפוליטית, "אולי זה מבקר תיאטרון"

שני כלי רכב שבבעלות המחזאי שמואל הספרי ובת זוגו של בנו, שחנו בחנייה ברחוב טולוז סמוך לביתם ביפו, עלו הלילה (שבת) באש. רכבה של אשתו של הספרי – השחקנית חנה אזולאי-הספרי – לא נפגע בשריפה. צוות כיבוי שהוזעק למקום השתלט על השריפה, אולם כלי הרכב של בת הזוג של בנו של הספרי נשרף כליל ואילו רכבו של המחזאי ניזוק קלות. טרם הוברר אם מדובר בהצתה והמשך החקירה מתנהל על ידי שוטרי מרחב יפתח.

הספרי, שפרסם לפני מספר חודשים את מסמך "השמאל-הלאומי" יחד עם עו"ד אלדד יניב סיפר לוואלה! חדשות כי בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר הוא ובני משפחתו התעוררו בעקבות רעשים ששמעו. "ראינו שאחד הרכבים עולה באש ומיהרנו לנסות ולכבות אותו בעזרת מטפים. המשטרה ומכבי האש הגיעו וביצעו בדיקות", סיפר.

הוא שלל בכל תוקף את הסברה לפיה הצתת הרכבים קשורה לפעילותו בשמאל הלאומי. "אני בכלל לא בטוח שהמעשה כוון אלינו. אולי מדובר במתחים ביפו או במבקר תיאטרון. בכל מקרה, קשה לי להאמין שיש קשר בין השריפה לפעילות שלי בשמאל הלאומי", הסביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully