וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקורבים טוענים: "פרלמן מוחזק בקירור של 6 מעלות"

16.7.2010 / 18:09

מקורביו של החשוד ברצח פלסטינים חיים פרלמן טוענים כי הוא מוחזק בתא מיוחד בו הטמפרטורות עומדות על 6-7 מעלות בלבד וכי נאסר עליהם להעביר ביגוד חם לתאו. בתוך כך הוארך הצו האוסר פגישתו עם עורך דינו

הארץ מוטי קמחי

(הקלטות של פרלמן בהו הוא נשמע, לכאורה, משוחח עם סוכן השב"כ. עריכה: עידן גוראל)

מקורביו של החשוד ברצח פלסטינים חיים פרלמן מעלים היום (שישי) טענות קשות לגבי תנאי מעצרו. לדברי המקורבים, פרלמן, העצור במתקן מעצר במרכז הארץ, הוכנס לתא מיוחד שזכה בידי פעילי הימין לכינוי ה"מקרר", אשר טמפרטורות בו נמוכות במיוחד ועומדות על 6-7 מעלות בלבד, כך לטענתם.

מקורביו טוענים כי מדובר באמצעי לחץ נוסף שמפעילים אנשי שירות הביטחון הכללי על פרלמן על במטרה לגרום לו להודות בחשדות העומדות נגדו. כמו כן מוסיפים בקרבתו של פרלמן ואומרים כי השב"כ אסר היום על העברת ביגוד חם עבורו. משפחתו של פרלמן העבירה לרשותו בגדים ובהם גם בגדי שבת, אולם לדבריהם, נאסר עליהם להעביר לו סוודר.

משירות הביטחון הכללי נמסר כתגובה כי "מדובר בטענות חסרות שחר המופצות על ידי גורמים קיצוניים העושים הכל בכדי להכפיש את שירות הביטחון הכללי, הפועל על מנת לסכל טרור וחתרנות בקרב גורמים אלה".

בתוך כך, האריך בית משפט השלום בפתח תקווה את הצו האוסר על פרלמן להיפגש עם עורך דינו עדי קידר בשלושה ימים נוספים.

"יש צורך בניקוי אורוות בחטיבה היהודית בשב"כ"

במהלך הלילה פשטו חוקרי משטרה ואנשי שירות הביטחון הכללי על בית הוריו של פרלמן. במהלך הפשיטה על הבית בתקוע לא נעצר איש, אולם לדברי מקורבים למשפחה, השוטרים "הפכו את הבית", ובסופו של דבר החרימו מהמקום ספרים בשפה הרוסית. החיפוש הסתיים כעבור מספר שעות.

מקורביו של פרלמן מחו על מה שכינו התנכלות למשפחתו של פרלמן ואמרו כי "יש צורך מיידי בניקוי אורוות בחטיבה היהודית בשב"כ". כמו כן הוסיפו המקורבים כי במשטרה מנסים בכל דרך לגרום לפרלמן להודות במעשים שמעולם לא ביצע.

אתמול נחשפו הקלטות משיחות שקיים פרלמן, לכאורה, עם סוכן השב"כ המכונה "דדה". פרלמן עצמו היה זה שהקליט את השיחות ולטענת מקורביו, לאחר שלשב"כ נודע על כך, הוחלט לעצור אותו בחשד לביצוע הדקירות הסדרתיות. לטענת מקורבי פרלמן, בהקלטה נשמע, בין השאר, סוכן השב"כ בצורה ברורה כשהוא מורה לו לפגוע בראש הפלג הצפוני בתנועה האיסלמית השייח' ראאד סלאח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully