וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השב"כ פשט על בית הוריו של "המחבל היהודי"

16.7.2010 / 10:40

שוטרים ואנשי שירות הביטחון הכללי ערכו הלילה בתקוע חיפוש בבית הוריו של חיים פרלמן, החשוד ברצח פלסטינים. בחיפוש לא נעצר איש, אך הוחרמו ספרים בשפה הרוסית. מקורבי פרלמן: "מתנכלים למשפחתו"

הארץ מוטי קמחי

(הקלטות של פרלמן בהו הוא נשמע, לכאורה, משוחח עם סוכן השב"כ. עריכה: עידן גוראל)

חוקרי משטרה ואנשי שירות הביטחון הכללי פשטו הלילה (שישי) על בית הוריו של חיים פרלמן, החשוד ברצח פלסטינים. במהלך הפשיטה על הבית בתקוע לא נעצר איש, אולם לדברי מקורבים למשפחה, השוטרים "הפכו את הבית", ובסופו של דבר החרימו מהמקום ספרים בשפה הרוסית. החיפוש הסתיים כעבור מספר שעות.

מקורביו של פרלמן מחו על מה שכינו התנכלות למשפחתו של פרלמן ואמרו כי "יש צורך מיידי בניקוי אורוות בחטיבה היהודית בשב"כ". המקורבים הוסיפו כי השוטרים מנסים בכל דרך לגרום לפרלמן להודות במעשים שמעולם לא ביצע.

אתמול נחשפו הקלטות משיחות שקיים פרלמן, לכאורה, עם סוכן השב"כ המכונה "דדה". פרלמן עצמו היה זה שהקליט את השיחות ולטענת מקורביו, לאחר שלשב"כ נודע על כך, הוחלט לעצור אותו בחשד לביצוע הדקירות הסדרתיות.

"נביא את ראאד סלאח שימות"

לטענת מקורבי פרלמן, בהקלטה נשמע, בין השאר, סוכן השב"כ בצורה ברורה כשהוא מורה לו לפגוע בראש הפלג הצפוני בתנועה האיסלמית השייח' ראאד סלאח. לפי ההקלטה, הסוכן "דדה" אמר לפרלמן: "עד שלא יעשו משהו קיצוני, משהו קיצוני, סתם לדוגמה אני לא יודע מה, בלגאן. למה אמרתי לך, נביא את השייח' ראאד סאלח בעזרת השם שימות, אז יהיה משהו קיצוני יהיה בשטחים". פרלמן מגיב: "איך הוא ימות? ככה?". הסוכן: " לא. מישהו ידאג לו, ישלח אותו לעולם הבא. אתה מבין?".

אתמול האריך בית משפט השלום בפתח תקווה בשבעה ימים את מעצרו של פרלמן. הוא חשוד בארבעה מקרי רצח, בשנים 98'-99' ו-2004. כמו כן, הוא חשוד בשבעה ניסיונות לרצח. התביעה ביקשה להאריך את מעצרו ב-14 יום, אך בית המשפט פסק על הארכה של שבעה ימים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully