וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף מינית את בנותיו החורגות והורשע באונס

רמי שני

16.7.2010 / 0:01

תושב אשקלון הורשע בשורה של עבירות מין שביצע בשתי בנותיה של בת זוגו. באחד המקרים הכניס את את הבת הצעירה למיטתו ואנס אותה וזאת בזמן שהאישה ישנה לצדו

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע אתמול (חמישי) תושב אשקלון בביצוע שורה של עבירות מין בבנותיה של בת זוגו. לפי כתב האישום שהוגש נגדו, ביצע האיש מעשי אונס וסדום ומעשים מגונים בשתי הבנות.

שתי הילדות, בנות 10 ו-12, העידו נגד האיש ותיארו בפני החוקרים את המעשים שביצע בהן אביהן החורג. כך למשל, באחד המקרים הכניס אחת מהן למיטה בה ישן עם זוגו ואנס אותה. כשבת הזוג התעוררה, היא הורתה לבת לעבור לישון בסלון הבית. במקרים אחרים, הוא חיכך את עצמו בגופה של הבת הצעירה כדי להגיע לסיפוק מיני.

בני הזוג התגוררו יחד עם הוריו של הגבר בביתם ולזוג נולד ילד משותף, שבגלל מחלה נאלץ לשהות זמן רב בבית החולים יחד עם אמו. במהלך אותה תקופה, סיפרו הבנות לאמן על מה שבן זוגה עושה להן. בעקבות כך הגישה האם תלונה למשטרה.

מהכרעת הדין בעניינו של האב עולה כי אחת הבנות סיפרה לסייעת כיתת הלימוד שלה בבית הספר על החוויות הקשות שהיא עוברת בבית, דבר שהוביל גם הוא לפתיחת חקירה. בהתערבות פקידי סעד, הוצאו הילדות מרשות אמן והועברו לבית מוגן בירושלים.

שלושת שופטי הרכב בית המשפט המחוזי בבאר שבע, רויטל יפה כץ, אריאל ואגו ויורם צלקובניק, הרשיעו את הנאשם בכל סעיפי האישום, למרות שכפר ברבים מהם. "שקרי הנאשם והכחשתו עובדות, שבעצמו הודה בהן בגרסאות קודמות שמסר בחקירתו במשטרה, כמו גם הסבריו המופרכים לראיות המסבכות אותו בעבירות נשוא כתב האישום, אשר לא נועדו להבטיחו מפני הרשעה בעבירות אחרת מלבד אלו נשוא כתב האישום, ואף אין להם כל הסבר מלבד ניסיון נואל להשתחרר מהרשעתו בתיק שבפנינו – מהווים סיוע של ממש לעדויות של הבנות", כתבו השופטים. גזר הדין יינתן במועד מאוחר יותר.

עדכון ראשון - 22:43 15.7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully