וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרס למוות ילד, נמלט ונשלח ל-9 שנות מאסר

גלעד גרוסמן

15.7.2010 / 18:39

איוב אבו סיאם נידון לתשע שנות מאסר, לאחר שהורשע בהריגתו והפקרתו של הילד מחמד נאג'ע בן ה-7 בתאונת דרכים ב-2006. "הנאשם היה מודע היטב לכך שפגע בילד, שהיה מוטל לפני רכבו"

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (חמישי) תשע שנות מאסר על איוב אבו סיאם, בן 23 מרהט, שהורשע בהריגתו ובהפקרתו של הילד מחמד נאג'ע בן ה-7 בתאונת דרכים שהתרחשה במרץ 2006.

מכתב האישום עלה כי סיאם נסע במהירות של 86 קמ"ש בתוך שכונה ברהט בשעת בוקר, ופגע בנאג'ע שהיה בדרכו לבית הספר וחצה את הכביש בריצה כדי להיפגש עם חבריו. מעוצמת המכה הועף נאג'ע בעוצמה לכביש. סיאם עצר את רכבו ליד הילד המדמם, ואז נסע מעט לאחור, כדי שיוכל לעקוף את הילד והמשיך בנסיעה מחוץ לעיר, מבלי להגיש עזרה. זמן קצר לאחר מכן פגע עם מכוניתו ברכב חונה סמוך לגשר שנבנה אז בכביש 6.

סיאם הכחיש כל מעורבות בתאונה, אולם הורשע על סמך ממצאים שנאספו בזירת התאונה השנייה שהתאימו לממצאים שאספו חוקרי את"ו ומז"פ דרום בזירת התאונה בה נהרג נאג'ע. בעקבות הרשעתו ביקש התובע, עו"ד עמיחי חביביאן מפרקליטות מחוז דרום, להחמיר בעונשו של סיאם.

"הנאשם קיפח בנהיגתו חייו של ילד רך בשנים, שהיה בדרכו לבית הספר", כתבו השופטים בגזר הדין. "גדיעת החיים הצעירים והרס חייה של משפחת המנוח בעקבות כך, הינם תוצאה של נהיגתו המשולחת והפרועה של הנאשם". הם הוסיפו ש"עקרון קדושת החיים, צורכי ההרתעה והגמול, מחייבים במקרה זה הטלת עונש כבד על הנאשם נוכח ההפקרות שגילה בדרך נהיגתו".

עוד כתבו, ש"אטימות החושים שגילה הנאשם מתבטאת גם בהפקרתו של המנוח המוטל מדמם וחסר אונים כל הכביש".
השופטים קבעו ש"הנאשם היה מודע היטב לכך שפגע בילד, שהיה מוטל לפני חזית רכבו. הנאשם לא התעניין בנעשה עם הילד שהיה פגוע אנושות, ולא דאג אלא למלט עצמו מזירת התאונה". בנוסף לעונש המאסר, רישיונו של סיאם נשלל ל-20 שנה והוא חויב לפצות את בני משפחתו של הילד בסכום סמלי של 50 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully