וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות: לחקור אתר שביזה את השופט לוי

גלעד גרוסמן

15.7.2010 / 15:56

הפרקליטות הורתה למשטרה לפתוח בחקירה נגד אתר האינטרנט החרדי "צופר", בעקבות כתבות שפרסם בתקופת הדיונים ב"בג"ץ עמנואל". בפרקליטות אומרים כי הדברים השפילו את שופט העליון אדמונד לוי

המשנה לפרקליט המדינה, עו"ד שי ניצן, שלח הבוקר (חמישי) מכתב למשטרה ובו ביקש לפתוח בחקירה נגד עורך אתר האינטרנט החרדי "צופר" והכתב שמואל קופר, בעקבות שורה של כתבות שפורסמו בזמן הדיונים בבג"ץ על בית הספר בעמנואל, שעברו לכאורה עבירה של זילות בית המשפט בגין הדברים שכתבו נגד השופט אדמונד לוי.

לוי, שקבע שההורים האשכנזים שסירבו לשלוח את בנותיהם ללמוד עם בנות אשכנזיות יישלחו לכלא, היה ה"גיבור" של שורה של כתבות ביקורתיות ביותר נגדו במהלך המשפט. בין השאר, בשלוש כתבות שעסקו בשופט לוי ובשורה של פסקי דין שכתב, הוא כונה "הספרדי התורן עושה הספונג´ה לאדוני העליון האשכנזים", "עסקן פוליטי מליגה ג´" והואשם בגזענות.

עוד נטען כנגדו, כי "פסקי הדין על בית יעקב בעמנואל הם אשר באמצעותם קבע עצמו במסמרות ברזל לעמוד הקלון שאת ה'כבוד' להיות מוקע עליו אפשר לרכוש רק באמצעות אישיות שפלה ביותר והוצאה לפועל של תכונות נקלות".

בהודעה שפרסם היום משרד המשפטים נכתב כי אל לשכת היועץ המשפטי לממשלה הגיעו תלונות שעסקו בכתבות שנכתבו באתר האינטרנט "צופר" בעקבות ההחלטות של בג"ץ בעניין בית הספר בעמנואל, שהעלו חשד לעבירת זילות בית המשפט בכך שהשמיצו את השופט אדמונד לוי. לאחר בחינת הדברים, החליטו היועץ ופרקליט המדינה שיש מקום לפתוח בחקירה כנגד עורך האתר והכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully